31 maj 2011

Min nya kropp =)

Nu måste jag bara dela med mig av min lycka =)

Förra veckan fegade jag ur min invägning pga alltför mycket syndande senaste tiden. Var säker på att jag skulle gått upp. Igår tog jag iaf tjuren vid hornen och tänkte att ja ja det är väl bara att gilla läget... Meeen jag hade faktiskt gått ner 1,6 kg!!! Jämfört med för 2 veckor sedan. T.o.m. nåt min målvikt på 57 kg (56,9 t.o.m.). Med andra ord inte speciellt konstigt jag fick så mycket komplimanger för min bikinikropp i helgen =)

Beror kanske delvis på att jag inte tränat senaste månaden och blivit av med lite muskler, men nog är det annat med. För det är faktiskt exakt 4 månader sedan jag vägde 64,5 kg och så mycket mer tränad var jag nog inte då. 7,5 kg på 4 månader hade jag aldrig vågat hoppas på och med såpass små förändringar och uppoffringar. Har ändå unnat mig en del och haft riktigt syndiga dagar där jag struntat helt i vad jag ätit.

Det var ju det faktum att mina älskade klänningar inte passade mig på nyår som fick mig att inse att jag verkligen behövde ta tag i det hela och nu kanske jag nästan har motsatt problem. Skall prova igenom dem då jag ska på en lite finare fest på fredag. Äntligen kul att klä upp sig =)
Nog för att jag fortf är blek och saknar allt vad bra pigment heter, men nu är jag i vart fall smal och blek ;-)

2 kommentarer:

  1. Härligt, grymt jobbat! =)

    SvaraRadera
  2. Tackar! Nu ska man bara tighta till härligheten lite också. Hade gärna haft bättre kondition med. Sitter och kollar gym i Karlskrona till sommaren =)

    SvaraRadera