5 maj 2011

HAPPY!!

Nu jävlar händer det saker!!


Var på jobbintervju för snart en vecka sedan. Fick tyvärr nej från dem i måndags. Först tänkte jag typ gräva ner mig och kände mig totalt jävla värdelös, att allt var kört och att verkligen INGEN ville ha mig. 


När jag kom hem lyckades jag på något mirakulöst sätt få lite energi och jävlar anamma så jag skickade en jävla massa mail till potentiella arbetsgivare och frågade om de kanske hade fått något återbud till sommaren.


Det resulterade i 2 mail om återbud igår!! Funderade och läste på lite om de olika orterna etc och imorse pratade jag med den jag var mest sugen på som erbjöd mig jobb direkt över telefon!! =) Nu kommer jag tillbringa sommaren i Karlskrona. Så nu får ni se upp om ni tänker vistas där ;-)


Ikväll när jag kom hem glad i hågen upptäckte jag faktiskt ytterligare ett mail om jobberbjudande som jag snällt fick tacka så mycket för men att det kom för sent =P


 


Utöver det verkar det vara stor chans att jag kan lyckas hyra ut min lägenhet här i sommar till en bra kompis. Det hade ju verkligen varit guld när man får dubbel boendekostnad =)


 


Som grädde på moset är det snart fredag och då kommer mitt inplanerade sovsällskap. Ser fram emot det! Det blir mys =) Nån man känner väl och bryr sig om, har kul ihop men ändå inga krav eller tankar på vad det skall leda till osv.  


 


Och om det inte vore nog med det måste jag också skriva att jag klarade tentan i fredags med god mariginal till skillnad mot majoriteten av klassen =P


 


En allra sista liten god nyhet är att vågen visade -0,5 i måndags trots galet syndande under helgen =P Mat och alkohol som flödade. 2 kg kvar till målvikt! So far -5,5 kg på 3 månader =) Beach 2011 here I come! Således kommer jag vara den heta tjejen på beachen i Karlskrona i sommar =)

5 kommentarer:

  1. Karlskrona menade jag såklart... Jag imponerar redan med mitt skarpa sinne!

    SvaraRadera
  2. Man kanske ska bli strandraggare i Landskrona i sommar? :D

    SvaraRadera
  3. Jag säger själv Landskrona hela tiden så det är ingen fara =P Jag vet att jag menar staden i Blekinge iaf. Ska bli spännande iaf för jag har aldrig varit där innan. Just nu är jag nog mest rädd för att få massa fästingsjukdomar =PMen tycker absolut du ska satsa på strandraggare så får vi se om jag kommer fram till dig. För jag vet ju iaf hur du ser ut ;-)

    SvaraRadera
  4. Riktigt trevlig sommarstad. Och massa "små"-pojkar i uniform. Om nu lumpen existerar fortfarande ^^

    SvaraRadera
  5. Uppdatera mera! :D

    SvaraRadera