22 maj 2011

Syndade lite inatt

Mmm för mig är det nog nästan det när det kommer till shopping. Var går egentligen gränsen för beroende. Jag har ju egentligen pengar så det är lugnt. Skuldsätter mig inte och tar inget på kredit eller liknande, men det innebär också att jag naggar lite på mina sparpengar hela tiden. Speciellt senaste månaden har det blivit lite för mycket av just den varan. Egentligen borde jag ha totalt köpstopp samtidigt som det finns saker jag känner att jag faktiskt behöver..

Nattens beställning blev iaf:
Bikini från asos.com 160 kr
Killah ballerina från asos.com 628 kr

Phax Anna Bikini SEK 879, Phax Swimwear - NELLY.COMCamille Shorts SEK 299, Drylake - NELLY.COM

Bikini och shorts från Nelly.se

14 kommentarer:

  1. Ja men de är ju så sjukt fina! De har allt jag tycker om. Rosa, spets, pärlor och så lite volang på det. Kan det bli bättre! Nu hoppas jag bara innerligt att de passar!

    SvaraRadera
  2. Men vafan det är typ 10 cm tyg, för 628kr!! :p

    SvaraRadera
  3. Jo men borde du inte kommenterat bikinin för 900 kr isf? Skor kan ju ändå kosta en del och så är ju inte 600 kr så mycket i sammanhanget för t.ex. festpumps.

    SvaraRadera
  4. ;-) Du kanske inte la märke till priset på den nedre bikinin i inlägget =)

    SvaraRadera
  5. Nää!? Fyfan, trodde det var reklam! Du kan ju fan inte köpa bikini för 900kr! :s

    SvaraRadera
  6. Ha ha du är för söt. Du underskattar mitt shoppingberoende. Beställde alltså shortsen och bikinin "i reklamen" längst ner ;-) Fick hem dem idag =) Mycket nöjd. Fick 10 % rabatt på Nelly så jag behövde "bara betala" 800 för bikinin =)

    SvaraRadera
  7. Mmm det gör jag nog. Alltså du känner inget speciellt över att du köpte 2 tyglappar på typ 25 kvadratcentimeter för 900kr? Eller nej, förlåt, 800 (som om att det vore nån skillnad :p)?

    SvaraRadera
  8. Jag känner mest lycka =) För den är så fin och absolut värd pengarna. Köpte ingen ny bikini förra året och nu tycker jag att jag är värd en ny när jag kämpat så för min kropp till beach 2011 och gått ner 6 kg.
    En billig bikini från HM kostar kanske 300 kr. Jag har redan massa sådana. Denna är gjord med kärlek. Massa fina detaljer med broderier, pärlor, paljetter etc.
    Hade du sett den irl hade du förstått =P

    SvaraRadera
  9. Lycka var väl inte riktigt det jag tänkte på, men hey, är du glad över det så varför inte? Livet är för kort för att bry sig om småsaker :D

    Beror väl helt på vem som hade haft den irl ;)

    SvaraRadera
  10. Om det är jag så är den fucking awesome!

    SvaraRadera
  11. Yes! Veckans invägning -1,6 kg på senaste 2 veckorna =)

    SvaraRadera