25 feb. 2011

Går åt rätt håll

Kan ju börja med ett litet glädjeämne. Vågen var på min sida igår. -0,7 kg =)


 


På dejtingfronten börjar det hända lite saker faktiskt. Sket i snickaren från Malmö eftersom jag tyckte han var för på och mest verkade ute efter sex och dessutom verkade en aning korkad.


Men iaf var jag på en första dejt i onsdags. En kille som jag egentligen inte mailat så mycket med. Men han bor här och så frågade han om vi skulle gå ut och ta en fika/öl och jag tänkte wtf vad har jag att förlora. Så var ute och åt i onsdags. Supertrevligt. Satt väl där 1,5 h. Sedan drog vi vidare till en pub och tog lite öl/cider och snackade skit flera timmar till.


Kändes absolut intressant och att personkemin stämde. Utseendemässigt nice osv =) Dessutom är han från norrland och det ser jag som ett plus =) Den enda nackdelen är väl att han är 33. Men kändes inte som det spelade så stor roll, mer än att det ibland blev uppenbart när man snackade om något tillbaka i tiden om jag säg varit 8 då och han 16 typ =P Skilldes åt med en kram och inget mer, men det fanns absolut intresse från båda hållen. Det var rätt uppenbart när man satt där på puben och man snackar och man typ "råkar" lägga handen på den andres lår osv. Men vi har iaf sagt att vi ska ses igen i början av nästa vecka.


 


Sedan har jag bytt msn och nr med den fd kocken/snickaren här. Han är 26 och supertrevlig och vi tänkte också ses nån kväll nästa vecka. Vi skriver alltid långa roliga mail och lätt att snacka med på msn osv. Men han har en massa projekt på g just nu =P Egentligen är han bilmekaniker i grunden men matlagning och snickrandet har han hemifrån fast han nu pluggar lite lösa kurser då. Han verkar ju vara en praktisk guldgruva (iom att han kan typ allt) ;-) Vi har sagt att han ska bygga vårt hus och jag får inreda det =)


 


Sedan finns det ev en annan kille i Helsingborg som är lite intressant men han är också äldre och har en son så jag känner lite sådär inför det. Får se om vi ses.


 


Har väl en del andra halvt på g, men ingen som jag känner mig så intresserad av just nu. Fortsättning följer..

2 kommentarer:

  1. =)Lite fler uppdateringar bara så är allt perfekt :D

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet. Jag är dåligt. Har iaf en ny dejt på tisdag med killen jag träffade i veckan. Och kocken/snickaren etc ska jag träffa på fredag är tanken.

    SvaraRadera