14 feb. 2011

Grattis på alla singlars (hat)dag!

Lycka till att inte bli påmind om detta =) Vi som redan känner oss ensamma och misslyckade behöver ingen påminnelse tack. Dagens skörd: reklam-sms som påminner, Ica-reklam med extrapris på vaniljhjärtan och kärleksmums, x antal statusuppdateringar på fb inkl bilder på blommor osv, reklam från klädaffärer med tips vad man köper till flickvännen, extra mycket reklam för dejtingsiter på spotify osv osv.. Ge er nu!!


 


Nåja nu undrar ni kanske hur det har gått med min internetdejting som jag gav mig in på förra veckan. Kan tala om att det tagit upp alldeles för mycket av min vakna tid de senaste dagarna. Ikväll blev jag nästan stressad av tanken på alla mail jag skulle svara på =P Men so far finns det:


- En 25-årig snickare i Malmö som jag mailat massa med. Bytte msn igår och idag telefonnr. Kommer troligtvis ses i veckan.


- En 24-åring fd norrlänning med snart färdig examen i telekommunikation i Malmö. Få men långa mail. Mycket trevlig. Snackat hårdrock, film och tv-spel bla.


- En 25-årig fd snickare/kock i Lund som läser diverse strökurser nu. Verkar jävligt vettig och trevlig.


- En 26-årig lite småknäpp kille i Lund. Oklar sysselsättning, men underhållande mail.


- En 27-årig skåning nu bosatt i Gbg. Bara ett fåtal mail men jag gillar honom skarpt. Samma humor och kul att fula sig lite med.


 


Ja det är väl de mest intressanta so far. Uppdatering kommer förstås. Senast på torsdag för då är det invägning igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar