7 feb. 2011

Favorit i repris

Spenderade en mycket trevlig helg i Uppsala med både nya och välkända ansikten. Grym fest på lördagen även om stället sög balle... Sprängda högtalare och ljus som inte gick att släcka då de tappat bort fjärrkontrollen. Köpte vitt vin som såg ut som urin och smakade jag vet inte vad... Nåja kul var det och lagom full var man och jag och min kompanjon gjorde festen som vanligt =)


Spanade in en kille som först verkade intresserad, men sen blev off så då sket jag i honom och lutade mig åt förra årets ragg.. 2 h efterfest på det och sedan sov vi ihop. Mysigt! Värme, närhet och lite sked på det.


Lustigt nog sa han först till mig att det nyligen tagit slut med hans tjej om jag undrade varför han var konstig. Och jag undrade varför han skulle vara konstig för det och menade att jag inte hade några förväntningar eller förpliktelser på honom. Han tyckte iaf det kunde vara mysigt och sova ihop och det räckte gott och väl för mig, men när vi väl krypt ner var det ändå han som tog initiativ till mer vilket slutade med helt ok sex. Stackaren hade ju lite prestationsågest efter de två ggr vi hade sex för 1 år sedan när han första gången kom typ direkt och andra gången inte fick upp den. Men det är iaf en person jag verkligen tycker om och hade kunnat tänka mig som något mer, men det är nog inte aktuellt.


Lite komiskt bara att jag oplanerat blivit hans rebound både denna gången och året innan då jag var första han hade sex medan efter att hans 4 år långa förhållande tagit slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar