6 mars 2011

Rapport om veckans 2 dejter

Sammanfattning av veckan som gått. I tisdags dejt nr 2 med killen från förra veckan. Han kom hem till mig och vi lagade mat ihop. Mums. Riktigt trevligt och bra middag. Det känns skönt med honom att allt bara flyter på när man ses.


Var rätt nervös innan och sedan blev det ett glas vin till maten och sammantaget blev jag rätt speedad och pratade på oavbrutet där ett tag =P och han var jäkligt trött. Slutade med att vi landa på soffan och börja hångla. Och jag försökte slappna av lite mer och lugna ner mig.


Han började ta initiativ till något mer och vi flyttade över till sängen. Hade egentligen tänkt innan att jag inte ville det skulle hända något mer eftersom jag hade en till dejt inplanerad senare i veckan och ville ge det en ärlig chans. Ja iaf så sket det sig för honom när det väl gällde så blev ju inte så mycket av det he he. Hur fan lyckas jag? Vet inte om man ska ta det som en komplimang att jag lyckas göra alla killar så nervösa att de inte får upp den. Han förklarade iaf att han aldrig haft sex med någon han inte kände så väl när han var nykter ha ha och jag sa att det var lugnt etc.


Men det var mysigt i vart fall. Han sa att han gilla mitt leende och mina ögon osv. Men samtidigt hade ju jag vart så speedad så jag vet knappt vad jag gav för intryck, minns knappt vad jag sagt till honom osv. Läskigt. Hörts en del senaste dagarna och han har inte verkar lika intresserad längre, eller så är det bara jag som tolkar det så. Men han verkar vilja ta det lite mer lugnt än mig bara och jag är en mer intensiv person som vill att allt ska hända direkt. Allt eller inget liksom.


Anyway har vi precis bestämt att vi nog ska ses på onsdag igen. Ser fram emot det. Vill bara veta hur det känns då. Om vi ska fortsätta eller lägga ner.


 


Sen i fredags var jag alltså på dejt med en annan kille. Det var helt galet. Vi satt på cafe 3,5 h och hade verkligen helt absurda diskussioner. Det flippade bara ut mer och mer, och det var väl lite mitt fel. Men kul hade vi iaf. Fast samtidigt så kände jag mig inte så fysiskt attraherad av honom så jag tror inte det blir något mer med den saken, men man kan ju vara vänner iaf =)


Känns inte som jag vill påbörja att träffa fler personer nu samtidigt. Det blir liksom lite förvirrat. Både i hjärnan och hjärtat.


 


Btw var vågen elak mot mig i torsdags igen. +0.1, men det var ganska väntat eftersom jag hade missskött mig lite väl mycket. Ska satsa hårt på denna veckan istället.

4 kommentarer:

  1. Kör hårt! Och säg till killen att ni bara ska vara kompisar om du vill det, så han inte går och hoppas på massa annat :p

    SvaraRadera
  2. Nej precis. Men vi har bara messat lite sedan dejten i fredags och han har inte visat något intresse för att ses igen. Tar det som det kommer.

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått då? Runnit ut i sanden?

    SvaraRadera
  4. Vet inte vad du syftar på nu. Du har ju fortf rapport både om vikten och dejten med den 1a som aldrig blev av. Han jag inte kände mig attraherad av har det inte blivit mer med. Vi har snackat på msn o sms lite kort och vi har ju inget emot varandra, men som tur var så kanske han kände samma sak för han har inte tagit initiativ till att ses något mer igen.

    SvaraRadera