10 feb. 2011

So happy happy!

Tjoho! Nu är jag så glad för jag har precis haft torsdagkvällens obligatoriska invägning som visade på ytterligare -1,6 kg sedan förra veckan! =) Happy! Nu jävlar beach 2011!


Igår kväll fick jag ett infall och gick med i ett antal olika nätdejtingsidor. Tänkte se vilken som verkar bäst för man vill ju inte gärna betala för alla, men om man spanar in klientelet först får man ju en hint var det fina folket är =P Inga mer jävla deppinlägg om att jag längtar efter nån. Nu får jag ta tag i saker!

5 kommentarer:

  1. YEAH :D Nu kommer det bli fart i bloggen :D

    SvaraRadera
  2. Ha ha det tror du =P Tror du nätdejting är lösningen på alla problem eller det kanske är min viktnedgång du syftar på =P Dvs att jag kommer få fler ragg nu he he

    SvaraRadera
  3. Ska bli intressant att följa. Du kommer förmodligen att överösas med inviter...Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Ja just nu är jag i valet och kvalet vilken av alla sidor jag ska satsa på. Man har ju inte råd att vara betalande medlem hos alla, men tror inte det ger så mycket om man inte är betalande. Om man vill satsa seriöst på det hela. Var finns de snyggaste intressantaste killarna liksom =P Just nu har jag lite ont om pengar bara så får se hur jag göra, men jag återkommer med uppdatering förstås.

    SvaraRadera
  5. Hahaha, det var väl mest nätraggningen jag tänkte på, ditt fetto :D

    SvaraRadera