3 feb. 2011

Fantasilös rubrik

Har inte direkt något spännande att skriva idag, men något ska ni ju få iaf.


Torsdagkvällar har blivit min invägningsdag och nu har jag precis konstaterat -0,6 kg på en vecka. I'm so happy! =) Nu jävlar beach 2011!! Ska bara komma igång med träningen också.


Har väl i princip lagt ner detta med internetkillen eftersom han betett sig alltför wierd och då kollade jag upp honom på ratsit och kunde inte få ihop det med namn, ålder och stad så jag vet inte om han ljuger för mig och isf varför. Varför är alla idioter?


Annars är allt finfint. Drar till Uppsala i helgen och hoppas att darlingen inte behagar befinna sig där och då på samma plats. Usch.


Förra helgen var vi ute. Var lite lagom go och småfull och hånglade med nån random kille, men kände inte att jag ville det skulle leda till något mer så jag var väldigt nöjd med vad det blev.


Nu längtar jag bara efter att bli av med några kg så jag kan känna mig riktigt snygg och sexig nästa gång jag går ut.


 


Håll till godo så hoppas jag har roligare nyheter nästa gång!

6 kommentarer:

  1. Ååh fan, jag ska bort i helgen, annars hade jag åkt till Uppsala och raggat på alla brudar jag såg, och hoppas bli omnämnd i bloggen :D

    SvaraRadera
  2. Ah fan vad synd. Vi hängde på Kalmars. Det sög! Stället alltså, men festen var grym! Men hade du verkligen velat bli omnämnd i bloggen? Som en av alla idioter jag träffat och som bara är dålig i sängen eller nåt iaf :P

    SvaraRadera
  3. Haha nej men då hade det såklart blivit "wow, jag träffade en riktigt grym kille i helgen, kunde verkligen inte slita mig" osv osv :D

    SvaraRadera
  4. Jo precis... Man vet aldrig =P Btw var jag t.om. i Upplands Väsby i söndags, men bara för att byta tåg =)

    SvaraRadera
  5. Ååh fan? Upptåget eller? Åkte ju jag också med isf :D

    SvaraRadera
  6. Ja precis från Uppsala till Upplands Väsby. Bytte där för o åka ner mot Älvsjö.

    SvaraRadera