29 sep. 2010

Hatar det

Drog på mig mina träningsbyxor utanpå träningskläderna igår. Inte använt dem på flera år. Av reflex går händerna ner i fickorna. Känner något med handen och förstår inte vad det kan vara. Tar nyfiket upp för att titta efter. Visar sig vara en snus! Tar nån sekund innan jag inser hur den hamnat där.. Darlingen lånade mina byxor när han var hos mig och inte hade träningskläder med sig...


Man blir så arg av att man låter sig påverkas av såna små händelser. Dessutom väldigt glad att man inte har några ex i samma stad =) Förstår mycket väl varför The ex flyttade efter att jag gjorde slut. När vår hemstad påminde alltför mycket om det vi haft.


Sitter nu på tåget och slog igång lite musik. The plan - Mon amour. Sjukt bra låt som tyvärr blivit förstörd av att jag hade den som ringsignal när darlingen ringde. Som sagt man blir arg när någon fortsätter inkräkta på ens liv på ett negativt sätt. Arg på sig själv när man känner ett litet sting i hjärtat som man önskar inte fanns. För det mesta finns det bara ilska där. Men saker som man kopplar till bra minnen är svåra att radera. När jag hör låten vet min kropp att den ska bli glad och pirra till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar