9 sep. 2010

Återfall?

Igår kom grannen förbi. Inte setts sedan jag åkte härifrån i början av juni. Så det var ju typ 3 mån sedan. Konstigt efter att man sett varandra nästan varje dag innan dess. Men har ju smsat en del i perioder och snackat i telefon några ggr.


Ja iaf så bjöd jag in honom och käkade lite och snackade skit osv. Märkte direkt att han blev ganska kåt av hela situationen =P Och jag tycker ju alltid det är kul att retas och kåta upp någon så när han tänkte gå började jag ge honom skamliga förslag som han flera ggr tackade nej till. Det slutade med att han gick och jag låste dörren för att några sek senare höra knackningar på dörren.


Han slängde sin cykel i en buske utanför och vi började hångla. Han var fortf tveksam och bla bla vi borde inte... Och jag typ vadå borde inte?? Kan du ge mig en enda bra anledning till detta. Det betyder inget mer, Bara lite kul just här och nu. Så till slut fick jag honom dit jag ville, vilket jag ju brukar lyckas med ;-)


Blev faktiskt riktigt bra sex för att vara oss. Senast härrom dan klagade jag ju lite här på att det inte varit så bra innan. Men för min del en av våra bästa gånger. Han var ju ganska vild efter att inte fått något sedan vi senast sågs ;-) Även om han visste att jag träffat någon annan några dagar tidigare =P Sitter här nu med ett blåmärke på armen efter att han bitit mig i sin sexuella frustration typ ha ha. Helt galet. Som tur var gick det inte hål på huden iaf eftersom jag börja noja om ev infektion.


Jäkligt gött var det iaf. Jag som hade bestämt mig för att helt lägga ner honom nu när han ändå flyttat eftersom jag känt att det tagit så mycket energi med alla bråk osv fast vi inte änns är tillsammans. Att han är så långsint och misstolkar allt jag säger och ska sura och vägrar tala om vad jag gjort osv. Känner att om något sådant återkommer nu kommer jag definitivt skita i det, men som igår så kan jag lätt forts då och då. Har så mycket i skolan nu ändå så har inte tid och engagera mig i något nytt.


Den som lever får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar