27 sep. 2010

Boys will be boys

Har insett hur skönt det kan vara att vara utan dem. Samtidigt som när jag i fredags såg "Remember me" längtade efter det där. Så jäkla skön charmig knäpp kille, sånt jag brukar falla för. Anyway ska det va får det vara ordentligt.


Det här med grannen är definitivt över sedan 2 v när vi hade nytt stort bråk. Han tyckte jag var taskig som berättat att jag va med nån annan för 3 v sen och jag försökte säga att jag kanske gjort det för att jag va arg på honom och om vi bara va kk borde han inte bli sårad av det. Det hela slutade med att han skrev långa sms att jag saknade all empati, att såna som jag inte borde jobba med det jag gör, att han börjar förstå varför darlingen gjorde slut med mig osv.


Blev så jävla förbannad att jag inteens brydde mig om att besvara det. Jävla drama queen! Det är liksom so not worth it att forts med det. Suger all energi ur en. Han har bara alltför mycket issues och jag har nog med mina egna. Har redan lagt nog så mycket energi på honom för att han ska återfå tron att det finns bra tjejer och bra sex. Men många ggr kan man ju inte tro att han är 2.5 år äldre. Långsintare får man leta efter.


Varför ska jag lägga så mycket tid och energi på någon som inte ger mig det tillbaka. Be om ursäkt för saker jag inte borde för att ha honom kvar osv. Någon jag inte ens har känslor för. Suck! Nej det är skönt att dra ett streck över det. Trött på att bli behandlad som skit. För jag är så jävla mycket bättre än så.


Med allt jag har i bagaget funderar jag på om man borde hitta någon som förstår eller om det är en nackdel att para ihop två människor med problem?Jag har ju alltid sökt en motpol som kompletterar. Önskar jag kunde vara snäll mot mig själv. Bara satsa på det av värde och hålla mig undan stolpskotten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar