27 aug. 2008

Underbar känsla/farligt risktagande

Farligt att falla så fort för någon. Jag vet ju det och försöker hålla band på mig själv, men det är inte lätt. Speciellt inte när man träffat någon som är likadan och lika lätt och snabbt kan sväva iväg lite tok på långt lite för tidigt. Vi pratade faktiskt om det igår och kom fram till att det nog är bäst att inte tänka och prata för mycket utan ses igen och se vad som händer. Det är ju trots allt det som räknas i slutänden


Vill varken såra honom eller mig själv. Vet ju hur lätt jag har att kasta mig in i nåt nytt och helt uppslukas. Men shit vad jag längtar efter honom nu. Önskar att den här gången är den rätta. Men det har jag väl trott alla andra ggr med med alla andra personer jag träffat senaste året. Sedan blir man besviken och sviken. Vet ju hur det är... Men man går igenom samma visa varje gång.


Det är bara en alldeles för härlig känsla som kanske trots allt är värt risktagandet. Man får räkna på om det är värt att bli besviken och sårad i slutänden. Jag chansar!
Snart snart helg...

1 kommentar:

  1. den där känslan är så härlig.. hoppas att det går bra med killen :) och slipper bli besviken och sviken!

    SvaraRadera