10 aug. 2008

Inte längre bronsfitta :D

Insåg att jag blev bronsfitta igen för några dagar sedan igen. Inte så kul. Inte för att det varit så dött inom mitt kärleksliv direkt. Har ju fått sova med en kille sen dess och grovhånglat rejält med en annan. Efter ett samtal med en kompis igår lovade jag att jag kunde få någon i säng inom 24 h. Något han tyckte var kaxigt, men inte skulle visa sig svårt att ordna.


Umgicks med en kompis och en kompis till honom igår. Hade från början bara tänkt ta det lugnt, men så börja de dricka öl och sedan nämnde någon att vi borde gå o dricka ur mitt spritförråd. Vilket vi också gjorde. Blev en del drinkar och sedan började diverse flaskor plockas fram. Tyckte det verka onödigt och sitta och dricka så mycket när man bara var tre pers utan att gå ut och lyckades till slut övertala de andra.


Väl ute fick jag nästan direkt syn på en snygging. Satt på en uteservering och i hans sällskap satt rätt många andra så jag var trots alkoholen inte modig nog att gå fram. Mötte hans blick gång efter gång och längre och längre för varje gång vilket blev ganska öppet flörtande. Började bli frusterande för jag inte visste hur jag skulle kontakta honom. Försökte gå till baren och toa och se om han kom efter utan att lyckas.


Efter ca en timme kom han till slut fram iaf kanske beroende på att min kompis mer eller mindre viftande honom till vårt bord när han tyckte vårt öppna flörtande var alltför frustrerande. Vi börja prata och han va trevlig men dock stängde baren nästan direkt därefter. Börja gå ner mot stan för en kebab. Han och kompisen tänkte ta en taxi hem, men jag föreslog att han kunde sova hos mig istället...


Mysig natt blev det och han var himla het. Snyggaste killen jag fått med mig hem på minst ett år. Nice! Sexet var absolut ok, och äntligen någon som inte är så tyst och vågar visa lite njutning etc. Tändande. Riktigt mysigt var det iaf. Det är ju alltid det att sova med någon. Bytte dock aldrig nr så lär inte se honom igen. Tänkte om han hade velat ses igen hade han frågat så jag brydde mig inte om att fråga. Han var ju trevlig och sådär, men vet ej om det skulle vart aktuellt varken för förhållande eller kk. Mitt mål lyckades ju iaf och det var absolut inte ett desperat ragg. Den här killen hade jag raggat upp oavsett om jag var bronsfitta eller ej!

9 kommentarer:

  1. vad är en bronsfitta?/en som inte har koll

    SvaraRadera
  2. Brons är inget sex på 3 månaderSilver 6 månader Guld ett år :P

    SvaraRadera
  3. Hur definieras då t ex träkuk?

    SvaraRadera
  4. HmmmFörsta gången jag hörde detta uttrycket var det i form av guldpung, silverpung och bronspung vilket jag snabbt översatte till bronsfitta etc. Men du tänker om det skulle finnas kortare eller längre utnämningar kanske? Typ som platina och plast ha ha

    SvaraRadera
  5. *asg* bronsfitta..det var nytt,härligt att du fick sex då *L*

    SvaraRadera
  6. Plastkuk, 5 dagar?. Idag är jag plastkuk!

    SvaraRadera
  7. Var helt klart ett nytt uttryck att lägga på minnet. Har insett att det är så att nuförtiden raggar båda könen för sex och att det därmed oxså är helt oki att endast ha sex helt utan förpliktelser åt något håll:) Funderar på om man i något sammanhag skulle kunna använda sig av "bronskuk"?

    SvaraRadera
  8. Jo så kanske det är till viss del iaf, men det är nog inte lika accepterat att göra det som tjej. Killar kan säga att det är skönt att tjejer också tar initiativ men samtidigt har de inte samma respekt för dessa tjejer som inte bara sitter och väntar utan tar för sig, men nu gick jag kanske lite från ämnet :PJag tycker faktiskt bronspung passar bättre som motsvarighet, men vet inte när det skulle kunna vara bronskuk då :P

    SvaraRadera
  9. haha.. då är jag en silver fitta.. snart en guldfitta.. damn.. måste hitta nån ju :(

    SvaraRadera