21 aug. 2008

Lagen om allts jävlighet

Varför är det alltid så att de man är intresserad av inte blir nåt med och de man inte är intresserad av faller för en. Mycket irriterande.
Pratade med en korridorare idag som berätta att en kompis till honom verkade intresserad av mig. Något som för visso inte var så överaskande för mig. Har träffat honom några ggr och mailat på facebook och sådär. Han är trevlig, men jag är inte ett dugg attraherad av honom.


Det är nog det som är problemet. För de som är trevliga och stuck in the friendzone är man trevlig mot, men man gör inga ansatser till något. Om det däremot är någon man är intresserad av är man förstås trevlig mot den med, men ja man kanske inte så svårfångad då.


Varför faller det alltid på det här med att vara svårfångad. Förstår inte det. Det är så himla tråkigt. Hatar att spela spel etc, men tydligen verkar det vara det som gäller. Eftersom uppenbart alla killar jag inte är intresserad av blir intresserad av mig.. Suck!

2 kommentarer:

  1. Nu var det hundra år sedan jag var singel men man får bara det man inte vill ha och det man vill ha får man inte..Life sucks *S*

    SvaraRadera
  2. He he exakt. Du fattar inte hur lyckligt lottad du är :P

    SvaraRadera