27 aug. 2008

Underbar vecka!

I måndags fick jag beskedet jag väntat på sen februari. Beskedet som då bröt ner mig totalt. Äntligen har det vänts tillbaka till något gott och nu känner jag att jag är på g.


Dessutom att jag i samma veva träffat denna underbart söta killen gör inte saken sämre :P Har smsat nu varje dag och pratade på msn igår också. Ska försöka få in honom i mitt knökade schema i helgen. Längtar!


Dessutom har ikeakatalogen kommit :D Och jag hoppas mina kläder jag beställt från H&M kommer imorn. :D Kan livet bli bättre :P



Åker ev till landet fre-lörd och på lördagkvällen ska jag på korridorsfest hos en kompis och så hoppas jag att jag kanske får med mig killen på detta också. Får se vad som händer, men vill sova med honom igen nu! Ligga o kramas o gosas o allt o sexet va ju inte fel heller :D


I eftermiddag ska jag fira måndagens besked med en kompis som har fyllt år så det blir dubbelt firande! Ska bli kul o träffa honom också efter 3 mån man vart ifrån varandra o sådär! Jag är glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar