22 juli 2008

Träffat mitt internetragg

Ja nu har man haft dejt då med denna spännande internetkillen. Tog en promenad en timme eller så sen va vi hos mig och fikade och snacka lite, men tyvärr klickade det inte som jag hoppats. Kände ingen fysisk attraktion eller något. Han kändes bara för lam för mig. Det var trevligt, men jag måste ha någon som får mig att skratta osv. Kanske svårt att sätta fingret på. Kände bara att detta kan ej bli varken förhållande eller sex. Kan inte säga att det var utseendet i sig för jag har haft sex med kille som inte sett skitbra ut, men de har ju haft nån annan dragning eller charm som får dem attraktiva även om jag själv inte gått fram till dem på krogen.


Så klart jag blev besviken, men har bara kännt honom 2 veckor. Hade inte så mycket att förlora. Bättre att bli besviken än att bli sårad igen. Hoppas jag inte sårar honom alltför mycket bara, men tror nog han märkte att jag var ganska off. Jäkligt synd med tanke på hur det klickat mellan oss de senaste veckorna på alla plan verkligen.


Borde väl fattat att det inte skulle funka med tanke på att han var civilingenjör ha ha, men fick känsla av att han inte va den torra nördiga typen, men nja det verkar vara ett genomgående drag hos de där he he.. Nåja nu vet jag iaf. Bättre än att bygga upp förväntningar under flera veckor till. Känns lite knäppt bara med allt man skrivit till varandra och att han fått det att pirra för mig under denna tiden och vi typ har snackat sex etc för nu kunde jag verkligen inte tänka mig honom och mig tillsammans. Det gjorde mig liksom ett dugg upphetsande..

5 kommentarer:

  1. Som sagt, bra ni träffades relativt tidigt i alla fall. Lite tid krävs nog först ibland för att lära känna varandra, men sedan är det nog bra att träffas relativt tidigt.Sedan kan det ju vara så att han kanske hade svårt att vara sig själv just första gången (jag kan själv vara sådan, med vissa människor kan det ta lite tid att hamna på samma våglängd emellanåt.. oavsett vad det handlar om).Menar inte att han helt plötsligt kommer bli superattraktiv, men säg att du ger det lite tid så ni kanske kan hitta något liknande det ni haft via nätet så kanske det kan växa fram en bra vänskap istället?Jaja, ska inte sväva iväg för mycket såhär på nattkvisten, det kan jag vara alldeles för duktig på ;)

    SvaraRadera
  2. Jo det är klart man kan vara nervös och inte riktigt vara sig själv, men jag vill att han ska vara sig själv med mig och även om är jag rätt övertygad om att det inte kommer bli mer än vänskap. Så klart vi kan hålla kontakten och sådär.

    SvaraRadera
  3. hm tror inte riktigt på att kärlek kan växa fram....känner jag ingen attraktion direkt så är det kört..fast vi är ju alla olika.Kanske ni kan bli polare i alla fall..:)

    SvaraRadera
  4. Jag är nog beredd att hålla med.Däremot är jag personligen övertygad om att man kan falla personer när man väl känner dem. Alltså det finns killar jag aldrig skulle kolla åt annars men när jag lärt känna dem har jag fallit för dem.Men denna killen var det ju tvärtom. Hade lärt känna honom och mer eller mindre fallit för honom och när vi träffades kände jag ingenting. Det behövs nog mer personkemi och charm för det ska klicka.

    SvaraRadera
  5. Kilafors...

    SvaraRadera