10 juli 2008

SJs priser är hutlösa men har insett något bra nu

Ja nu har det vart dåligt med skrivandet igen. Sitter på min pappas familjs landställe typ. Haft riktigt trevligt senaste veckan måste jag säga.
Just nu är jag lite störd på alla flugor och mygg och grejer här bara :P Annars är allt toppen. Har fått ta det lugnt och donat massa också. Bakat och diskat och vart duktig.
Dessutom har jag till min stora glädje insett att sjs billiga billiga biletter släpps 3 mån i förväg. Kollade ju biljetter till sthlm i nov för att se slipknot. Men de skulle kosta 947 kr enkel resa. Men kollar man i början på oktober kostar samma resa 95 kr. Så får vänta till mitten-slutet av augusti innan jag bokar bara så blir det super. Tar liksom emot att flyga, men kostar det hälften så mycket hade det ändå vart tvunget. Men nu slipper jag det som sagt. Jippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar