12 juli 2008

Kanske träffat nån...

Ja detta utvecklar sig bara bättre och bättre och nu gäller det att inte falla dit för snabbt och för hårt som jag brukar. Speciellt med någon jag inte ens träffat. Men hittills stämmer nog nästan allt måste jag säga. Kan knappt slita mig från datorn eftersom vi hållt på att maila och chatta hela dagarna typ.
Känns som det är en person som på väldigt många sätt passar in i det jag letar efter. Samma humor, musiksmak, intressen och det mesta. Samma intressen sexuellt. Har fått se en annan bild idag och han verkar iaf helt klart ha nice kropp också :D Nu är det 4 veckor tills jag åker tillbaka så då hinner man lära känna varandra mer och inte stressa in i nåt och sedan får man se om vi ses och om det klickar på riktigt då. Känns riktigt bra så här långt. Wiho.

5 kommentarer:

  1. Ska bli roligt att träffa dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det ær superhærligt. Ær bara rædd før att falla dit før snabbt. Han kanske visar sig va værsta idioen. Har ju inte ens træffat killen ænnu

    SvaraRadera
  3. Kul! Hur skriver man ett sådant o med streck över egentligen? Vilka tangenter?

    SvaraRadera
  4. Faktiskt ingen aning. Hemligheten ær att jag just nu sitter i Norge och på deras tangtbord finns bara ett sådant ø ;-)

    SvaraRadera