16 juli 2008

Vad jag går igång på

He he satt och fundera på detta lite igår och har några vanliga och några roliga saker :P


- Ælskar Rammstein och deras musik och den ær hård och jag vet inte riktigt, men nær jag hør den vill jag bara hångla upp nån typ :P Inte så jag vill ha sex med nån i bandet eller så. Det lockar mig inte alls, men sex med nån helt enkelt.


- Kyssar i nacken. Otroligt upphetsande. Det ær så mysigt. Speciellt om man har en lite længre kille før då kænner man sig liksom beskyddad på nåt sætt


- Allt som har med brøsten att gøra tycker jag ær otroligt upphetsande. Smek, nyp, slick och sug etc. Det ær en bra knapp att trycka på om man vill få igång mig.


- Kille med snygga armar och stort brøst men en snygg t-shirt. Den ska inte va før tight, men inte sitta før løst heller. Gærna quiksilver, ripcurl eller liknande mærke. Absolut inte v-ringad! Det ær vældigt avtændande. Inte før biffiga armar, det ska liksom inte vara tydliga muskler. Svårt att førklara, men ær dem så som jag vill ha dem ær det vældigt upphetsande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar