20 mars 2012

Jobbintervju

Blev till slut tre inskickade jobbansökningar. En helseriös som jag förberedde 2 veckor i förväg och två sista minuten sökningar mest för syns skull och för att jag inte ska få lika dåligt samvete om jag inte får jobbet jag vill ha. Söker man bara ett och inte får det får man kanske skylla sig själv =P

Anyway så resulterade det i en intervju, på det stället jag allra helst vill =)
Är på plats här nu och gör praktik. Ordnade det för att visa mitt intresse och öka chanserna att få jobbet...

Imorgon är intervjun. Just nu är jag mest trött och inte så nervös. Borde kanske vara det. Funderar på om och hur jag kan förbereda mig. Vill mest bara vara ärlig och vara mig själv. Dessutom känner jag redan/har snackat en del med de som skall intervjua imorgon, vilket nog gör att jag är såpass lugn. Känns både som för och nackdel då en kompis kan genomskåda ev vita lögner och känner till ens dåliga sidor =S

Vi får se hur det går helt enkelt. Bör ha besked inom en vecka/några dagar om jag fått det eller ej. I så fall börjar jag 1 september och tar ledigt i sommar =) Gott om tid för flytt och allt praktiskt.


Samtidigt har jag ångest för mitt icke färdiga examensarbete som borde vara klart. För att träning jag borde göra för att förbereda mig för varvet osv.

Får försöka ta en dag i taget och göra det bästa av det. Nu är jag dödstrött och tänkte faktiskt försöka sova snart.

Håll nu alla tummar och tår ni har för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar