25 mars 2012

Dissad, men headhuntad

Va fan är det ingen som är nyfiken på hur det har gått. Nu är jag nästan lite sårad här =P

Tyvärr fick jag ett nej, men är på reservplats och de som blivit erbjudna jobbet har en vecka till på sig att bestämma om de vill ha det eller ej. Har man tur kan de ha blivit erbjudna på annat håll och tacka ja där =)

I vilket fall som helst så sprang jag ihop med några avlägsna kollegor i matsalen som ville att jag skulle komma och jobba för dem direkt. De hade hört så mycket gott om mig! Troligtvis visste de att smicker funkar på mig, för jag tänkte nog ta det jobbet om jag inte får andra besked när veckan är slut.

Fortsätt håll tummarna!!

4 kommentarer:

  1. Ok. Inget jobb på första försöket, men du verkar ju heller inte sitta i sjön. God arbetsmarknad verkar det som, eller så är det bara du som är hett eftertraktad :)

    /CH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu får jag vänta ett halvår till nästa omgång, men tror jag har riktigt bra chans att få det då.
      Jobb som sådant är inget problem nej. Mitt yrke har en god arbetsmarknad =)

      Radera
  2. Nej ingen är intresserad över hur det har gått med ditt jobb, vi vill läsa om sex :D

    SvaraRadera