31 mars 2012

Fick jobbet!!!!! :D

Fick besked igår morse att jag trots allt fick jobbet jag var på intervju för förra veckan. Fick ju först ett nej, men att jag fått reservplats (någon av de andra som fått ja har 10 dagar på sig att säga ja). Hade i princip gett upp hoppet.

Så satt jag igår morse på väg från Gbg. Var hemma på en snabbvisit över några timmar. Vaknar till strax före 8 och slösurfar i mobilen in på min mail och där ser jag det. Erbjudande om jobbet! Galet! Från yrvaken var jag helt klarvaken och ringde mamma direkt. Sedan blev det mass-sms till minst 20 pers. Upp på facebook osv. Lite som en födelsedag där. Vet inte hur många grattis jag fick igår ;-)

1 september börjar jag i Karlskrona =) Så nu fortsätter sökandet på den perfekta lägenheten dit jag tänkt flytta 1 augusti.

The Ex som jag hade messat med tidigare under morgonen blev förstår glad för min skull, men jag misstänker måttligt förtjust för sin egen skull i och med att jag nu blir bunden där 2 år och ääännu längre bort än vad jag är nu....

Happy, happy, happy!!!

2 kommentarer: