1 nov. 2010

Dagens skratt

Beställde hem sexleksaker förra veckan och idag skulle jag åka ner på stan för att hämta dem. Kommer in på utlämningsstället och berättar att jag ska hämta paket och vilket nr det är. Han går in på lagret och börjar leta och frågar "Vad är det för något?", vilket man förstås kan fråga eftersom många paket och påsar har namn på sig som HM, adlibris, nelly osv.


Blev ju helt ställd, men till slut kläckte jag ur mig nånting om att det troligtvis var en låda och inte något mjukt =P När jag väl fick paketet stog det Doggie.se med stora klisterlappar över hela paketet.. Jag som läst att det skulle vara diskret försändelse. Fick lite panik. När jag väl kom hem hittade jag utöver mina grejer reklam för just doggie.se som visade sig vara en nätbutik med hundkläder he he. Tydligen samarbetar väl vuxen.se (som jag beställde från med dem :P )


Kanske hade varit roligare att bara säga att det var sexleksaker och se hans reaktion eller ännu bättre precisera sig och säga en slickmaskin och en rabbit ha ha ha.


Bilder finns nedan. Recensioner kommer senare.


sqweel-mellan.jpg


D50462-mellan.jpg

8 kommentarer:

  1. En slickmaskin? Hade inte ens en susning om att såna fanns!Recension asap, tack!

    SvaraRadera
  2. Det finns hur mycket kul som helst om man väl börjar kolla. Sen får man vara beredd att lägga lite pengar också. Jag har alltid velat ha en rabbit, men så finns det 100 olika och jag är så velig, men nu slog jag till :P Utvärdering kommer absolut

    SvaraRadera
  3. Blir det här bloggens död? :D

    SvaraRadera
  4. Ha ha tror du jag kommer bli så upptagen med mina nya vänner ;-)

    SvaraRadera
  5. Vilken drömtjej du måste vara!!Helt perverst med en tjej som beställer hem en slickmaskin!! Dig vill jag träffa. Över flera timmar varje dag med tungövninar inför vårt möte i horisontell ställning...

    SvaraRadera
  6. Slickmaskin finns på intimleksaker.com

    SvaraRadera
  7. Haha Sqweel ser ju riktigt kul ut. En fin liten slickmaskin. Prova! =)

    SvaraRadera