17 nov. 2010

Klargöranden

Har de senaste dagarna varit lite nojig och känt att jag verkligen borde prata ut eller iaf klargöra saker med toyboyen. Speciellt då han var lite undvikande i veckan. Jag vill inte ge fel signaler varken så att han tror jag vill mer och blir besviken eller tvärtom att han tror jag vill mer och blir rädd och drar sig undan.


I vart fall snacka vi lite på fb-chatten ikväll och kom väl in på ämnet att jag skämmer bort honom med mat när han är här och jag skrev att det är lite min grej. En sak jag saknar som singel att inte ha någon att skämma bort. Varpå han svarar att han tyckte jag marknadsförde mig väl som den perfekta flickvännen.


Såg min chans att klargöra saker varpå jag skrev;
Men varför ljuga. Jag är den perfekta flickvännen även om jag inte har för avsikt att bli din.


Fick till svar: Skönt att höra. Jag föredrar att va singel =P


Så jag kände att jag kunde pusta ut lite, men för att förtydliga ytterligare passade jag på att svara att jag förvisso gärna vill ha ett förhållande men inte med honom och att jag är sån sucker för mys och närhet och vet att det lätt kan tolkas fel.


 


Hade för övrigt mysigt här inatt. Laga mat och kolla på film ihop. Skeda på soffan och sen sov han är. Han ser alltid till så jag kan ligga på hans arm och jag får nån att pussa lite på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar