14 nov. 2010

Sex med Rambo =)

Nu är jag trött och orkar inte skriva så mycket som jag tänkt mig. Håll ut!


Åkte på möte i norrland i helgen. Trevligt! Lärorikt! Fest igår. En del alkohol. Skön fylla.


När jag börjat ge upp hoppet om någon snygg kille dök det upp ett gäng killar i rambostil. Jag är svag för såna där manliga grejer. Snygga armar, lite macho.


Vi börja snacka.. Eller nej han försökte snacka med mig, men jag varken hörde eller förstod vad han sa på sin breda norrländska. Visade sig vara från Gällivare he he. Hångla. Drog hem till honom. Han var dock alldeles för full, vilket dock inte märktes, för att det skulle kunna bli något bra av det hela. Så vi sov på saken och körde lite morgonsex istället.


Omg! Han var grym på att smeka. Jag låg där och tog emot med hans fingrar inne i och utanpå och njöt som en galning. Fick be honom stoppa eftersom jag ville göra det skönt för han med. (när jag kommit tappar jag liksom suget och blir så jävla trång att det inte blir så skönt att föra in något efteråt). Anyway han fick det skönt och avslutade senare det han börjat med. Trodde nästan jag skulle komma av enbart g-punktsstimulering vilket definitivt inte hänt förut.


Fick lite dåligt samvete som bestämt att träffa toyboyen ikväll. Lite smutsig :P Dock fick jag sms att han var trött och inte orkade, vilket kändes rätt skönt. Fast he he borde ju upplevt grejen med två olika på 24 h =P


På tal om olika är de så sinnsjukt olika. Toyboyen är självsäker på sig själv och sitt utseende samtidigt som han är rätt pryd, tyst och lite tafatt. Förvisso en jävel på att slicka =) Men det blir inget dirty talk där inte och jag blir så sjukt störd av att han inte visar något utåt när man tillfredställer honom.
Detta var raka motsatsen. Någon som visste vad han gjorde. Det som sades blev aldrig awkward. Och en norrlänning säger aldrig mer än vad som behövs. Och jag bara njöt av att tillfredställa honom.


Hmm blev visst mer skrivit än jag först trott. Nu sova!

1 kommentar:

  1. Låter riktigt gôtt med slampiga 24-åriga töser som vresar upp f-an vart de än kommer.Å sen skriva om det helt offentligt... :-)Hör av dig så får du spela på flöjten min. Ha ha Lovar att du får youghurtfläckar i både ansikte o på lilla tröjan när du skall gå till skolan.

    SvaraRadera