10 nov. 2010

Min toyboy

Sorry nu var det längesen igen. Har inte haft tid och ork att skriva då jag varit förkyld senaste veckan.


Av rubriken att döma kunde jag visst inte hålla mig borta från småpojken ;-) Han smsa mig i onsdags och fråga om jag ville ses.. Hade ju inte tänkt träffa honom igen.. Meeeen i ett svagt och ensamt ögonblick bad jag honom komma över. Mysigt! Han sov hos mig. Sen blev jag sjuk, men inte han.. Grrr!


Fest och grejer i helgen och han åkte till landet, men sen när han kom tillbaks i söndags var han förbi här igen. Åt pizza ihop, fast sen drog jag på bio med kompis så han blev dissad. Istället var han här i måndags kväll. Riktigt nice sex, men sedan fick jag sjukt ont i magen under natten vilket slutade med att jag kände mig tvungen att skicka hem honom kl 4 på natten :P Tur han bara har 100 m hem iaf.


Han har förlåtit mig iaf :P


Men vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Det är trevligt och mysigt och sådär. Jag är ju så jäkla närhetsberoende. Och sexet är helt ok frånsett att han är så jävla tyst vilket stör mig som fan!! Ser honom inte som boyfriend material nånstans. Och nej det beror inte bara på åldern! Vi är bara så olika. T.ex när han ska förklara allt till tusen. Typ om han inte svarat på ett sms på några timmar skriver han en lång förklaring att han glömde mobilen hemma osv..


Det i sig gör mig orolig för hur han ser på saken. För jag kände först att det var jävligt soft från bådas håll. Men vissa grejer gör mig orolig att på nytt hamna i samma situation som med grannen. Jag vill vara säker på att vi är på samma plan så att jag inte sårar någon igen. Förvisso är båda vuxna människor och jag försöker hela tiden vara öppen med att jag inte ser det som något romantiskt. Men jag vet också att min mysiga sida kan få det att verka som jag känner mer, vilket jag inte gör.


Blir så lätt beroende bara. Det är så bekvämt att ha någon nära som kommer hit och sover som man kan krama och pussa på och känna lite trygghet och allt det där man saknar av ett förhållande.. Blä!! Får se hur detta utvecklar sig!

4 kommentarer:

  1. Aj jäklar, ser inte bra ut med förklarandet du :s Men hey, trodde du hade förälskat dig i rabbiten vilket du ju iaf inte hade :D

    SvaraRadera
  2. Ingen förälskelse i nåt tyvärr :(

    SvaraRadera
  3. Fast du skrev ju i något inlägg för bara en kort tid sedan (som väl var redan innan första gången) att han var "uppenbart intresserad", då borde det väl ändå finnas en ganska klar risk att det kan bli komplicerat?Även om du är öppen med hur du ser på det så kan jag tänka mig att det är betydligt svårare att styra över för honom om det finns ett intresse från hans sida... (om det nu inte är så att han är på samma våglängd, då är det ju inget problem)

    SvaraRadera
  4. Nja så här är det. Det började med att han adda mig på facebook och jag visste knappt vem det var, men kände igen ansiktet så jag tänkte ja ja. Sen börja han skriva till mig på chatten. Och kom på mina fester jag hade där förvisso alla var välkomna men jag hade inte skickat specifik inbjudan till honom. Han stannade dessutom längst av alla på första festen och ville typ inte gå hem.. Därav min kommentar uppenbart intresse. Sen var ju grejen att jag kände av just detta och därmed gärna pratade om mina erövringar i hans närhet för att på såvis ge nån slags slampigt intryck och sjunka i hans ögon, iaf som flickvänsmaterial. Och hela tiden vart rätt off mot honom och inte velat skicka fel signaler. Så för några veckor sedan blev det mer prat på facebookchatten mm som var rätt uppenbart sexuellt. Aldrig något mer. Och när saker väl hände så har det ändå känts väldigt öppet. Vi mobbar varandra för att vi är slampiga och kan utan problem nämna tidigare ligg osv. Så då kändes det ändå som att vi nog ändå var på samma våglängd och bara ville ha kul. Nu har jag ändå blivit orolig eftersom jag aldrig vart med om en kille som vill se på film, mysa osv utan känslor. Och tar initiativ till att ses flera ggr i veckan och sover här varje gång.. Ville han bara ha sex hade han sett till att få det och stuckit. Eller?Hoppas detta redde ut saker :P

    SvaraRadera