22 nov. 2010

Avtändande

Nej nu får det nog vara nog med toyboyen. Känner inte att det ger mig så mycket. Nu har vi träffats flera ggr så har han inte varit sugen och när han dessutom är så tyst i sängen när det väl blir något känner jag att jag inte får någon bekräftelse. Känner mig helt enkelt inte så attraktiv med honom och det blir man ju inte så kåt av... Det är fint att mysa och sova ihop men sexet ger mig ingenting.


Sen stör jag mig alltför mycket på honom också. Han har verkligen ingen självdistans. Hatar folk som inte kan fula sig! Jag skall ha temafest på lördag och han kan bara tänka sig att klä ut sig om han får vara snygg typ... Tråkig jävel! Dessutom blir det ibland alltför uppenbart att han är 4 år yngre vilket i sig inte är så tändande...


Så nej det får nog vara nog

4 kommentarer:

  1. Haha vafan? Inte klä ut sig? Det äääger ju att klä ut sig :D

    SvaraRadera
  2. I know! Så varför gör jag så mot mig? När det väl gäller vill jag ändå ha honom i min säng...

    SvaraRadera
  3. Är en man en toyboy om han är fyra år yngre?! Milda makter... Såvida inte du är 20 förstås, då är det ungt om han är 16.

    SvaraRadera
  4. Nja jag är snart 25 och han är 21. Eftersom han är yngre än min bror kommer han alltid kännas som liten/ung

    SvaraRadera