10 dec. 2009

Svaret från astrologen

Ha ha nu har jag iaf fått svar på min fråga om vad hon trodde om chanserna för vårt förhållande. Jag ville ju inte ge henne för mycket info om man nu ska kunna ta det hela det minsta seriöst :P Om man nu kan det alls...


Jag skrev iaf; Jag skytt är tillsammans med vattuman och har nyligen haft ett stort gräl rörande vårt sätt att hantera konflikter med varandra. Ser du någon lösning på detta eller kommer han ge upp och göra slut? Mvh Marion


Nu fick jag svaret; Skytten Marion, Vattumän är inte särskilt bra på att hantera konflikter. Antingen drar de sig undan eller så exploderar de, för att sedan strunta i alltsammans. Du måste lära dig att stå ut med din Vattumans indirekta sätt att ta sig an konflikter. Som Skytt är du mer rakt fram så det blir lite att bita i. Om han gör slut berordet nog mer på hur ert förhållande ser ut för övrigt än på ett enda större gräl


Måste nog ändå säga att jag är lite imponerad av att hon ändå träffade såpass mitt i prick på honom. Sedan hur mycket det hela sa och vad jag tänker om det är en annan sak. Lite kul grej var det iaf och nån där ute kanske tyckte det här var lite kul med :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar