24 apr. 2009

Trevlig shopping i Tyskland

Allt gick finfint både med inköpen och att umgås med min tidigare dejt. Vi hade jättetrevligt ihop allihop. Spela kort och snacka mm. Han verkar ha bestämt sig för att hoppa av sin utbildning och läsa samma som oss andra istället. Samtidigt som jag blev förvånad så tycker jag det är kul också.


Lyckades få en sjukt ful solbränna på den timmen vi satt på soldäck. Blev ju förstås knallröd som vanligt och jag hade rätt stora solglasögon på mig. Ser för jävligt ut så nu har jag försökt sminka över det lite.


Snart drar jag till Linköping över helgen. Tror det kommer bli mycket trevligt. Ska försöka plugga lite innan dess och sedan på tåget också.


På båten igår provade jag lite parfymer och hitta faktiskt en skitgod. Paris Hilton -Heiress. Så när jag kom hem fick jag lite ryck och beställde den på nätet. Hitta skitbilligt www.nordicfeel.se Sammanlagt en mycket bra dag igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar