18 apr. 2009

2 in 1 - en porrig prinsessa

Jag gillar att va lite oväntad och att jag kan ha flera sidor som för andra kanske inte verkar passa ihop.


O ena sidan är jag väldigt omtänksam, gullig och mysig. Gillar rosa och olika barnsliga mönster och figurer. Tycker om att baka, laga mat och pyssla om etc.


O andra sidan har jag mitt stygga jag, framför allt i sängen. Vill gärna exprimentera, va porrig, lite dominant etc.


Många killar tror jag gillar den kombinationen men frågan är mest hur man presenterar den. Börjar man med den porriga, sexiga sidan så blir man inte mer än ett ligg. Börjar man istället med den snälla sidan blir det alldeles för gulligt och snällt och man blir dissad för att va för snäll.


Minns med ett ex som knappt ville ha sex med mig för han såg mig som så himla oskyldig o snäll och han ville typ inte förstöra mig ha ha.. Fick typ tvinga/lura honom till sex, men sedan upptäckte han att det fanns andra sidor av mig he he..

11 kommentarer:

  1. Hehe, låter lite jobbigt o va schizofren :D

    SvaraRadera
  2. ha ha schitzofren! Nu tycker jag du e orättvis :p Måste det ena utsluta det andra?

    SvaraRadera
  3. Hehe nej det måste det väl inte ... Du låter ju som värsta kapet fan :D

    SvaraRadera
  4. mmm jag vet! Jag är värsta kapet. Bara att ingen inser det, eller de som inser det inte intresserar mig..

    SvaraRadera
  5. Den perfekta kvinnan, man kan väl visa lite av båda. /Herr S

    SvaraRadera
  6. Jo, men det är en svår balansgång. Personen man ska visa det för får ju oftast en ganska snabb bild av en som han bestämmer sig för tycker jag.

    SvaraRadera
  7. de mest intressanta människorna är väl de som har flera sidor... Och inte är rädda för att utveckla, testa och bejaka

    SvaraRadera
  8. Håller med Jumper. Man ska inte se alla sidorna direkt hos en tjej. Kul att bli lite förvånad.

    SvaraRadera
  9. Jo det tycker ju jag med!Jag gillar att va oväntad och att personer inte bara direkt ska få en bild av mig som de aldrig senare behöver ifrågasätta eller vad man ska säga.

    SvaraRadera
  10. Ja absolut men mitt dilemma va ju lite i vilken ordning man visar dem. Chansen är rätt stor att man döms bort innan man ens fått chansen att visa flera sidor av en själv

    SvaraRadera
  11. Vilken sida ska du visa först?Jag förstår hur du tänker, och jag kan förstå vad du menar är problematiken oavsett hur du gör... Men jag tycker det är ganska enkelt... var dig själv.Ibland kanske den ena sidan passar bättre och ibland den andra, lite beroende på situationen och personen du möter. Det kan säkert bli fel någon gång men... är du bara dig själv (som du vill vara just i stunden) så får du ju i alla fall veta att när du väl finner någon som tycker om dig så kommer han tycka om dig som du är (och inte bara som ett ligg eller tycka att du är för snäll)..... och ja, det finns självklart undantag även där... men tyvärr har ju ingen sagt att kärleken ska vara enkel ;)

    SvaraRadera