14 apr. 2009

Ny mobiltelefon?


Har letat ny mobil i typ 2 år ha ha, men hittar aldrig nån jag vill ha. Är alltid massa jag är sugen på, men sedan läser man massa skit om dem och att alla verkar ha så dålig kvalitet nu för tiden. Himla störande! Man vill ju inte byta ner sig, men snart så kan det knappast bli sämre när man har sin över 3 år gamla K750! Synd att de inte tillverkar lika bra mobiler längre :(


Nåja nu är jag väldigt sugen på den här godbiten iaf som släpps inom 2-3 månader verkar det som. Känns som att man snart bara får slå till och ta det man får. Kan inte sitta och vänta på bättre tider i all evighet liksom. Denna är så grymt snygg och sedan har den massa jag letar efter också. Får se hur det blir. Än finns tyvärr inget releasedatum...

4 kommentarer:

  1. Smart att köpa en direkt när den släpps, slipper du ju läsa massa skit om den!Du får uppleva det själv istället...haha.

    SvaraRadera
  2. Jamen exakt.Har vart så många telefoner som jag typ bestämt mig för att köpa och sedan ska jag bara kolla lite recensioner först och så blir jag tveksam och skiter i det. Får man alla barnsjukdomar också :P För några år sedan var det mest kul att va först med en ny telefon, nu känns det mer som köpa grisen i säcken. Väldigt tråkigt!

    SvaraRadera
  3. SE c901 börjar säljas i början av juni 2009

    SvaraRadera
  4. Tack men jag har faktiskt precis köpt en ny telefon iaf. Min gamla dog totalt förra veckan så nu blev det något helt annat. En samsung Touch wiz i rosa. Så fin!

    SvaraRadera