23 apr. 2009

Hetsshoppa sprit i Tyskland idag med gammalt ragg

Idag ska jag till Tyskland med 3 killkompisar varav en är killen jag dejta i höstas :P Ska bli spännande och se hur det går ha ha. Har inte pratat med honom irl sedan Oktober :P Men har pratat lite på msn nu sedan vi bestämde resan.


Tror detta kan bli rätt galet. Ska ner till Trelleborg och ta båten därifrån till Sassnitz. Väl i tyskland har vi 1 h på oss. Och ingen bil. Har förbeställt allt så hoppas det ska funka smidigt att bara hämta ut allt och sådär. Annars kanske vi blir strandade i Tyskland ha ha


Usch jag som är "Neurotiska Monica" kommer få panik om det strular, men har sagt åt dem att de får be mig hålla käften isf. Nej nu ska de alldeles strax komma o hämta mig. Blir nog great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar