28 apr. 2009

Munsprut

Hade en underbar morgon imorse. Vaknade först 6.30 av att min granne knackade på min dörr och ville låna min febertermometer. Somnade sedan om och vaknade som jag skulle kl 8 av klockan. Av någon anledning råkade jag somna om sedan och vaknar 8.55 (började 9.15) med full panik. Slänger på mig kläder och cyklar som en galning till skolan.


Hann ju förstås inte äta frukost så jag köpte lite yoghurt med musli och en juiceflaska på pressbyrån. Kommer tillbaka till föreläsningen och packar upp min lilla yoghurt med en hoppfällbar sked som jag viker ut. Sitter och skäms lite då müslin kraspar lite härligt när man äter den och jag satt på första raden.


Ska bara skrapa ur det sista i botten då det fatala misstaget sker. Skeden viker tillbaka sig och yoghurt skvätter upp både i ansiktet och på hela tröjan!! Inte kul. Hade inget att torka med, satt längst in så jag kunde inte smita ut och satt som sagt på första raden också. Får försöka torka bort det mesta med fingrarna så de blir helt kletiga typ.


Börjar då fundera på hur jag ser ut med vita yoghurtfläckar i hela ansiktet och tröjan och drar associationerna till munsprut. Blir än mer desperat att med fingrarna känna över hela ansiktet och halsen och tröjan så jag verkligen fått bort allt. Vill inte sitta och se ut som jag har spermafläckar i ansiktet liksom ha ha.


Detta hände alltså vid 10 och sluta 17. Så har gått hela dan med min tröja med vita prickar på efter yoghurten. Lagom kul. Tur jag är sån så jag kan skratta åt eländet. Resten av dagen har vart bättre och så har min parfym kommit också. Himla smidigt. Kan rekomendera att beställa parfym på nordic feel. Himla billigt. Betalade 219 kr för Heiress - Paris Hilton 50 ml.

4 kommentarer:

  1. Ha ha ingen fara! Jag tyckte själv det var så komiskt och ville därför bjuda på denna så någon annan fick sig ett gott skratt. Så varsågod :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha :D Bra jobbat hörru! :D

    SvaraRadera
  3. Japp ibland går bara allt fel :P

    SvaraRadera