2 juni 2011

Snyggingar

Ett inlägg med några av de hetaste killarna jag vet och beundrat under min livstid =)

Hade egentligen aldrig förstått hypen med Johnny förrän jag såg Pirates of the Caribbean. Kanske för att jag inte är så mycket för långhåriga killar, men det är en annan sak i film än på stillbild med honom. Jag är svag för charmiga killar med det lilla sneda leendet och galna sättet precis som Jack Sparrow. Trots att han nästan är lika gammal som mina föräldrar (48 år) så platsar han ändå på den här listan =)



Minns det som igår när jag såg She's all that på bio och blev smått förälskad i Freddie Prinze jr. Pga honom skrek jag mig igenom jag vet du gjorde förra sommaren filmerna trots att jag egentligen hatar skräckfilmer =P


2001 fick jag dreggla över Chad Michael Murray i Dawson's Creek =) Och är i mitt tycke fortf för jävla het!
En rolig grej är för övrigt att drömkillen som jag skrev om för ett halvår år sedan ofta blivit jämförd med honom av hans vänner =P


En annan "kärlek" från Dawsons Creek, Joshua Jackson. En av de killar som täckte väggarna i mitt flickrum under högstadiet ;-) 


I Pirates of the Caribbean finns förstås också en annan jäkligt het kille. Både han och Depp har vad jag skulle kalla vackra/bildsköna ansikten



Några till som nästan platsade in, men inte förtjänade en egen textrad; Jake Gyllenhaal Jude Law, Robbie Williams, Robert "Edward" Pattinson, Tom Cruise




2 kommentarer:

  1. Brad Pitt a la Fight club då? :D Och David Beckham (helst i Manchester United tröjan!)!

    SvaraRadera
  2. Ja jo Brad Pitt kan gå hem, men oftast inte. Och han är dessutom alldeles för vältränad för mig i Fight Club. Inte min grej. David Beckhamn kan absolut också funka så länge han inte är rakad.

    SvaraRadera