22 juni 2011

Hjälp mig!

Som ni alla vet så älskar ju jag klänningar och då är det väl inte mer än rätt att jag är med i Nellys sommartävling där man ska designa sin egen klänning. Därför behöver jag er hjälp att rösta på min specialdesignade Marion-klänning som går i min och bloggens anda. Kvinnligt, rosa, rosetter, volanger, pärlor etc och som en krona på verkat blev förstås just kronan. 

Om jag vinner lär jag dessutom bli uppmärksammad på Nelly och då i mitt riktiga namn så jag kan väl ha det som morot för er nyfikna läsare =P 
I dagsläget ligger över 30.000 klänningar uppe. De som är rankade top 100 vid tävlingens slut ges sedan vidare till en jury som bestämmer priserna. I potten finns presentkort på solresa för 20 000 kr, att min klänning tillverkas och säljs i mitt namn och 10 000 i presentkort på Nelly!!
RÖSTA och sprid vidare till vänner och bekanta! Tack på förhand! 

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

15 kommentarer:

  1. Tänker bara rösta om jag personligen får se dig i en het klänning, vare sig du vinner eller inte! ;)

    SvaraRadera
  2. Hur tänkte du ordna det? Kommer du till Karlskrona?

    SvaraRadera
  3. Haha så långt tänkte jag inte :D Du kan ju få komma o hälsa på mig annars, och visa upp dig, snacka om 2in1! :D Fast isf får du vänta tills efter hösten, när jag har flyttat =)

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha. Om jag har vägarna förbi upplands väsby menar du... Nja det händer nog inte. Var ska du flytta då? Till fräsch bachelor pad som du kan skryta med då eller?

    SvaraRadera
  5. Haha nä inte Väsby. Jag ska flytta söderut, långt långt söderut =)

    SvaraRadera
  6. Jaha varför det. Trodde du skulle flytta åt mitt håll. Tänkte du jag skulle hälsa på dig där =P Bjuder du på resan? ;-)

    SvaraRadera
  7. Varför? Har du sett vädret i det här landet från typ oktober-maj? :p Nja, resan bjuder jag inte på, men du kan få bo gratis, om du är snäll! :D

    SvaraRadera
  8. Men ska du flytta för all framtid eller vad är din tanke? Nog för att det säkert är varmt och skönt, men vad ska man göra där nere liksom.

    SvaraRadera
  9. Nä, måste hem igen i februari =( Ska plugga på distans, syrran bor där så =)

    SvaraRadera
  10. Det låter iofs trevligt. Men du flyttar väl inte förrän svenska sommaren är över. Lagom till det börjar bli mörkt och ruggigt. Usch ryser vid tanken.

    SvaraRadera
  11. Aha men då är det precis efter jag sticker härifrån då =P Slutar 12e =)

    SvaraRadera
  12. Då slutar jag på ena jobbet =)

    SvaraRadera