28 juni 2011

Hjärnsläpp

Jag är lite störd över att jag inte längre kan göra inlägg från mobilen som på aftonbladet. Iaf har jag inte fått till det här på blogger =( För ibland får man massa uppslag till inlägg, men förstås aldrig när man sitter vid datorn.

Har haft en kul men hektisk start på veckan på jobbet. Så känner mig just nu helt slut i huvudet. Igår kom jag på hemvägen på att jag glömde betala för min lunch i matsalen... Ha ha, men var helt blockerad då. Höll på att lägga maten direkt på brickan innan jag insåg att jag borde ha en tallrik etc. Idag kom jag inte därifrån förrän 18. Tur man har flex så det syns hur mycket man jobbat. Tydligen får man ut alla sina plustimmar när man slutar jobba iaf =)

Fick första lönen igår. Känns rätt stort ändå. Att få sin första lön som ******. Dvs jobbet jag är utbildad till =P

God vilket tråkigt inlägg. Vädret är fint. Jag är trött. Ligger på soffan. Hoppas på en lugnare morgondag. Skulle spelat beach volley igår, men kom inte ur sängen efter min middagsvila + att jag hade huvud- och mensvärk =(

Spenderade hela helgen på landet. Underbart! Fått jobba massa i trädgården som jag älskar. Sågat massa hela helgen och till den grad att min mamma kallade mig för sågofil. Högen med grenar var typ 3 m hög, 9 m lång och 4 m bred när jag åkte därifrån. Sick!

På lördag fest med övriga vikarier. Hoppas det blir riktigt trevligt. Gärna lite alkohol. Så får vi se om man träffar någon av intresse =) Lär bli typ 25 pers iaf =)

Tycker ni är dåliga på att rösta på min klänning (se inlägg nedan).

Nej jag ger upp att få ur något intelligent ur den här hjärnan idag. Tjipp och hej leverpastej.

7 kommentarer:

  1. Roligare än att inte läsa nåt iaf :D

    SvaraRadera
  2. Tvivlar på att min hjärna kommer kunna producera något vettigt om arbetet skall vara lika hektiskt i forts. Jobbat över idag med och haft fullt upp. Men fortf kul så jag är glad! =)

    SvaraRadera
  3. Haha ok :) Så länge det är kul är det ju bra! Jag jobbar fan väldigt mycket själv också (13 timmar/dag, förutom helgerna då det bara blir 8-9 :p), så jag hinner ändå inte läsa allt nytt på internet :D

    SvaraRadera
  4. Oj då har du värre än mig, men du kanske har ett jobb som inte anstränger hjärnan lika mycket. Har ju själv jobbat dubbelpass flera dagar i rad i Norge, men det är en helt annan sak. Sliter mer på kroppen.

    SvaraRadera
  5. Nja. Småplocks-lager på dagtid och taxi kvällstid, inte så farligt =)

    SvaraRadera
  6. Varför jobba så mycket. Är du i behov av stora pengar?

    SvaraRadera
  7. Ja pengar är man väl alltid i behov av? =) Sparar järnet så jag kan flytta ju!

    SvaraRadera