22 jan. 2012

Oväntat bra (varning sex)

Måste få skriva av mig av gårdagens händelser för satan vad bra det va! Och mina stackars vänner vill troligtvis inte veta ännu mer om mitt sexliv ha ha.

Nåja vi bestämde att han skulle komma hit igår em. Kanske se på handboll och lite annat utöver sexet =P Anyway han hoppade in i duschen innan han skulle komma hit och börjar sedan skriva svordomsramsor på msn... Undrar vad som hänt och frågar om han fått mens =P Nåja enligt honom nästan lika illa då han upptäckt att han fått munsår vilket han knappt brukar få vartannat år.... Och han som hade längtat så efter att slicka mig... Tyckte vi kunde göra det bästa av det.

Drog på mig lite fina underkläder i svart spets och låg och väntade under täcket i min säng när han kom hit, blöt och kall efter att ha cyklat i snöfallet. Tog av sig och kröp ner bredvid mig en stund så jag fick tina upp honom =P

Tråkigt dock att behöva välja bort kyssar och användande av tunga här och var.. men tji fick ja för vi hade typ ännu bättre sex än sist. Vet inte vad han gjorde, men kom åt rätta ställen inuti mig och jag låg bara och vred mig av välbehag =P Blev en del i "sjöstjärnan" som sist och rätt intensivt så efter ett tag låg båda genomsvettiga och klamrade sig fast vid varandra och fick pusta ut en liten stund. Den "blöta fläcken" var närvarande redan innan någon kommit =P Såg t.o.m. lite på handbollen (som tidigare hade varit "mutad" i bakgrunden) och myste.

Återupptog våra aktiviteter och efter mycket om och men fick båda till slut komma. Inte lika bra som sist när han inte kunde slicka mig, men han smekte mig rätt bra medan jag var on top =) Han själv gillar att hålla på läääänge och kommer inte så lätt heller vilket han iofs inte tycker är ett problem. Tur han är uthållig och vältränad =P

Men ah det är galet! Känner mig så het med honom när jag ser hur skönt jag gör det för honom och hur han tittar på mig och min kropp =P Förstår inte hur jag kunde glömt hur vårt sex var sist. Det kan inte varit lika bra eller så förträngde jag det när jag skulle glömma resten av honom. I vart fall känner vi varandra mycket bättre nu och när man inte har något att förlora kan man vara ännu mer öppen. Det funkar riktigt riktigt bra!

Även om jag inte känner några känslor för honom fick jag börja fundera över vad det var som inte funkade mellan oss sist. Enligt mina inlägg då var det kanske just problemet att vi var så bra på att mysa och ha sex och inte så mycket annat hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar