16 jan. 2012

OMG!! (varing sex)

Fick precis en av de bästa orgasmerna på mycket länge *ler nöjt*
Killen som va här i lördags (a.k.a. kompis/almost ex) kom hit ikväll igen efter en del teasing under gårdagen. Hade gjort mig fin kvällen till ära. Nyduschad, rakat benen, lite lukta gott och sen drog jag på mig en korsett med strumpebandshållare, stay ups och högklackat. Svepte en kimono om mig när jag öppnade dörren..
Vi kan säga att det gick hem he he och hade förväntad effekt =)

Efter en del förspel fick han av mig trosorna och kimonon (det övriga kvar) och slickade mig länge och väl till en riktigt skön orgasm. Övergick till att mysa lite och pilla på varandra. Jag blir oftast lite off när jag kommit så det är egentligen inte någon bra idé att börja med, men han älskar att tillfredsställa lika mycket som jag gör ;-) Efter lite mys körde vi en av mina favoritställningar, typ skeden fast man själv ligger lite mer på rygg. Googlade lite nu och hittade bild. På något ställe kallas den sjöstjärnan =)


Blir betydligt enklare så än vanliga skeden samtidigt som man kan ha ögonkontakt och kan komma längre in. Stort plus är också att båda kan komma åt och smeka tjejen om man vill =) Riktigt nice iaf. Han fick riktigt skönt och jag blev plaskvåt =S men hade svårt att komma igen. 

Känns som vi fått en riktigt bra stämning. Man kan ligga och bara mysa och pussas emellanåt och snacka skit. Snacka öppet om sex mm. Det känns som att vi fortf kan vara vänner och umgås vänskapligt. Vi har ju  mycket gemensamt och kul ihop annars hade jag inte vart intresserad av honom från början och sedan varit vänner drygt 3 år. Dessutom går vi samma utbildning (fast han är 2,5 år efter) så det finns alltid saker att snacka om. Just nu är jag i alla fall 99 % säker på att jag inte kommer få mer känslor för honom. 

Anyway blev det en riktigt bra avslutning sedan. Han föreslog 69an, vilket jag tycker är helt ok, men inget favorit. Tycker det ofta blir varken bu eller bä när man inte kan koncentrera sig varken på att ge eller ta. Det var skönt men gav inte så mycket varpå han fick upp mig mot väggen istället (mina händer mot väggen alltså) och kunde slicka och leka med brösten samtidigt. 

Tog ju inte många sekunder innan jag kom =P Wow! Helt galet bra! Vet inte vad han gjorde, men han får gärna göra om det ;-) Sådär så man knappt kan andas efteråt och känner sig smått skakig och samtidigt helt avslappnad. Bra sammanfattning av mina senaste 2,5 h =P Kommer somna gott inatt ;-) 

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du skriver igen. Hur gick det på körskolan?

    /CH

    SvaraRadera
  2. Jo men har ju verkligen inte haft något att skriva innan.

    Usch det var lika hemskt som jag hade trott. Typ börja om från början. Trots att jag redan kört 4 olika bilar tyckte jag inte denna var som någon av de andra.. Sedan var jag väldigt nervös och spänd redan innan så det spelade också in. Var så svårt att få mjuka rörelser med den. Vi övade på mjuka inbromsningar vilket var totalt hopplöst + att jag lärt mig trycka ner kopplingen först och sedan bromsa och det fick jag inte göra nu, vilket ledde till x antal motorstopp.. suck.

    SvaraRadera