15 jan. 2012

Först hände ingenting och sedan hände allt =P

Hej bloggen!
Jag har tänkt på dig =) (och er läsare)

Vad har då hänt sedan 5e december.
- Väldigt lite på kärleksfronten.
- Jullov från 22e. Haft lugnt och skönt med närmsta släkten på landet. Sedan hemma i Gbg 2 veckor och tentapluggat. Skrev tentor nu torsdag-fredag. Gick med största sannolikhet bra.
- Börjat övningsköra =) Kört 8 ggr sedan juldagen. Börjar på körskolan på tisdag =)
- Sprungit milen i mitten av december!! Hur stolt var jag inte när jag kom hem. Gissa hur mycket träningsvärk jag hade sedan. Kunde knappt gå på flera dagar =P Sprang 8 km under julen också, men sedan har jag inte hunnit vara ute. Ska ta tag i det nu efter tentorna.

Så just nu har jag annat på gång än kärlek. Iofs varit inne på happypancake och skrivit med några killar, men tror inte jag är så intresserad. Känns meningslöst när man tar examen om mindre än 5 mån och då kommer flytta härifrån med största sannolikhet.

För några veckor sedan fick jag ett kk-erbjudande av en killkompis. Känt honom 4,5 år och vi har alltid snackat mycket sex, men kanske varit för olika för att tro att det skulle funka. Inte min typ varken utseende- eller personlighetsmässigt. Men vi har många gemensamma sexfantasier så tror det skulle vara intressant =P Vill såklart inte riskera vänskapen speciellt eftersom han är från Karlskrona och jag ev kommer flytta dit snart. Kan ju vara bra att ha kontakter. Just nu jobbar han dock i Norge, men kommer hem om en månad så troligtvis blir det lite kul då ;-) Blivit en del icke vänskapliga sms/mms senaste veckan =P

Och i fredagsnatt på fyllan fick jag annat erbjudande av en annan killkompis som jag dejtade/nästan var ihop med för 3,5 år sedan. Ironiskt nog är han också från Karlskrona he he. Messade med honom igår fm och undrade hur seriös han var. Kom efter ett tag fram till att det hade kunnat vara kul. Båda säkra på vänskapen och att vi inte är intresserade av mer och båda haft flera månaders sexsvacka =P Så lite oplanerat slutade det med att han kom över igår kväll =) Blev en de timmar i sängen. Nice! Slickade mig till en riktigt skön orgasm och han själv fick också komma två ggr =P Åt middag ihop och snackade en hel del. Kändes väldigt avslappnat och funkade bra. Kom ju inte ihåg nånting av vårt sex för 3,5 år sedan =P Haft sex med för många sedan dess =S

Så egentligen skulle det passa rätt bra att bara ha lite kk nu de här månaderna. Känner honom såpass väl att jag vet att jag inte är intresserad av mer längre.

5 kommentarer:

  1. Det händer lite ändå =)

    Sprungit milen förresten, var det något du tränat för eller något infall du fick?

    SvaraRadera
  2. Nej har löptränat lite under hösten. Har en slinga på 4,5 km som jag vart ute på 1-2 ggr i veckan. Men sedan det tog slut med "den snälle" i mitten på oktober har det inte blivit mycket av det förrän jag sprang milen 2 mån senare. Fick utskick från Gbg-varvet att de hade gemensam löparförmiddag så jag hängde på, men en mil var kanske väl mastigt =P
    Fast när jag skriver springa bör man läsa jogga/gå. Tror det tog mig typ 80 min att ta mig runt ;-)

    SvaraRadera
  3. Tror inte jag skrivit det innan men anmälde mig till Gbg-varvet i september.Fick ett infall. Tänkte att det vore en bra morot och att platsen alltid går att sälja i värsta fall.

    SvaraRadera
  4. Ja fast du tog dig ändå runt den där milen, det är det som är huvudsaken. Den här gången var det 80 minuter, en annan gång kanske det blir 78.. och 75.. och... =)

    Absolut, en bra inställning. Att träna utan något mål att träna mot/för tycker jag är skitsvårt. Visst kan man träna bara för att man mår bra av det, men just för att kunna motivera sig, både före och under tiden så är det guld värt att ha något mål att skita mot.

    SvaraRadera
  5. Jo precis! Var sjukt nöjd! Innan hade jag bara sprungit 4,5 km och det var dessutom 2 mån sedan. Kändes lite som ett suicide mission =P

    Just nu är målet Gbg-varvet samtidigt som mitt huvudsakliga mål egentligen är att få bättra kondition och kanske få lite bättre kropp =)

    Kom precis hem från första rundan på 3 veckor. Kom runt, men det gick inte snabbt, men nöjd att ha gjort det.

    SvaraRadera