4 jan. 2011

Tillfälligt avbrott

Tillfälligt stängt för tentaplugg, men jag lovar att ni finns i mina tankar.


Imorgon är dagen D och lagom till dess passar drömkillen på att lägga upp ny profilbild på fb. Nog för att jag suktat över många profilbilder på honom förut men denna alltså... i smoking! Vad fan!! Här sitter ju jag och pluggar bra i godan ro. Valde således att konfrontera honom med detta =P


Marion: din nya profilbild är inte ok "drömkillen"!
DK:
inte? varför?
Marion:Du förstör mitt tentapluggande!
DK:
de var den bästa jag hittade, det borde finnas bättre
Marion:
Ja men nu sitter jag här och dregglar istället för att koncentrera mig på mina böcker
DK:
haha, dreggla inte på böckerna bara =)
Marion:
inte på låneböckerna iaf. M
än i kostym/frack/smoking är hett och om du är i den blir det en mycket bra kombination
DK:
jag köpte den efteråt.skall bara hitta en väst
Marion:
vad ska jag göra för att få se dig i den?
DK:
aha, jag vet knappt själv när jag ska ha den dock
Marion:
i min säng?
DK: Har man smoking där?
Marion: Att man har! Först iaf...
DK: Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar