18 aug. 2010

Träffa drömkillen ikväll då!?

Ja det är planen nu faktiakt. Snackat på msn de senaste tre kvällarna. Nu skall jag och våra gemensamma vänner ut och äta middag ikväll. Så mycket är klart och bestämt iaf.


Tanken var sedan att vi skulle ut efteråt och att drömkillen skulle hänga på då. Han kände liksom att det blev lite dyrt med middagen också när löning börjar närma sig och han haft semester flera veckor nu och bränt en massa pengar.


Problemet nu är bara att det bara är en till som är pepp på att gå ut och han käkar antibiotika och kan inte dricka. De andra som ska med på middagen drar till Sthlm kl 6 imorgon och är inte så pigga på fet fest.


Med andra ord blir vi kanske bara tre stycken. Jag, drömkillen och vår gemensamme nyktre vän ha ha ha. Dessutom var nog inte drömkillen heller så pepp på att dricka.. Så jag ska supa medan de tittar på... Hmm


Känns som detta kan sluta i katastrof. Men får försöka göra det bästa av det hela bara. Hoppas bara inte allt rinner ut i sanden nu bara för det hade varit himla trevligt att till slut få träffa honom och bara få det ur världen så att säga. Stilla min nyfikenhet.


Update
Gemensamme vännen har övertalat drömkillen att följa med på middagen. Dvs vi kommer garanterat ses och det om 3 h. Fan börjar bli nervös vid den insikten. Men det blir nog trevligt. 5 vänner som äter middag. Bara snacka skit och se hur personkemin funkar. Har ju knappt träffat de andra på middan på 10 år heller så har ju alltid något att snacka om.

4 kommentarer:

  1. Hoppas du träffar honom :) Men tänk på att drick inte för mycket nu, när du kanske har två nyktra som betraktar dig. Som många säger, en för onykter kvinna är inte så attraktiv ;) Det bästa är ju om han också kan dricka lite, så ni ligger på samma nivå ikväll. Håller tummarna på att kvällen blir bra och att ni träffas :)

    SvaraRadera
  2. Ja man får leva på hoppet.Att han finns.

    SvaraRadera
  3. Jag tror säkert att det blir trevligt hursom.Det vore kul att iaf ses. Sedan har jag inte speciellt höga förväntningar på att det skulle hända så mycket mellan oss. Det är bara ett plus isf.

    SvaraRadera
  4. Ha ha. Ja i detta fallet är det bara ett smeknamn på en kille jag lärt känna. Spanat in på fb genom gemensamma vänner och som jag sedan chattat/smsat med 2 månader.

    SvaraRadera