30 aug. 2010

Längtan

Ibland inser man bara hur sjukt mycket man längtar efter något. Att inte ens ha något att drömma om.. gör en bara så sjukt frustrerad.


Kollade precis på tv med passionerat hångel och för den delen också ömma känslor och kärlek. Då längtar man! För övrigt känner jag mig bara så tillfreds med livet. Kanske miljöombyte som gjort det. Så faktumet att man fortf är singel gör mig inte speciellt nedstämd. Det är bara att jag saknar det där.. Lite spänning och pirr helt enkelt. När hade man senast riktigt passionerat sex.. Eller för den delen, när hade man senast sex ha ha.


 Konstigt värre nu när grannen flyttat. Så van vid hans godnattpussar under våren. Personligen hade jag absolut kunnat forts det på en casual nivå, men tror inte han vill och dessutom vet jag hur det blir.. Bråk och krångel. Suck! Den människan är riktigt jobbig ibland. Kan verkligen inte chilla och ha lite kul. Men det sägs väl att man träffar någon när man minst anar det. Den som lever får se =)

4 kommentarer:

  1. Sånt där kan jag också känna. Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska ragga på en ganska ful brud som jag hade som kund häromdagen. Bara i brist på annat liksom :/

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Stackare. Fler som nöjer sig med bäst möjliga för tillfället...

    SvaraRadera
  3. Haha ja verkligen. Fast det var fan ett bra tag sen jag kände mig riktigt attraherad av någon också så det är väl lika bra =p Varför jaga nåt man ändå inte kan hitta liksom? :D

    SvaraRadera
  4. Ja och nej. Jag har bara svårt att tänka mig att byta ner mig. Vill bara satsa på någonting jag kan se som långsiktigt och med något långsiktigt kan jag inte se att det ska vara med någon som jag ser som sämre än mina ex om du förstår hur jag menar. På så vis kan jag inte nöja mig med vad som helst heller.

    SvaraRadera