9 juli 2010

Skall det vara så svårt att høra av sig?

Ahh snackade ju længe med drømkillen i søndags och sedan har vi smsat lite. Han svarar oftast, men nær konversationen døtt ut har det liksom alltid varit jag som påbørjat den igen. Kænde dærfør att jag skulle førsøka hålla tillbaka lite och låta honom ta initiativ.


Senast smsade han mig tisdag lunch och jag svarade några timmar senare. Sedan har jag inte hørt något sedan dess. Tyværr har mitt internet legat nere, men det fungerade i onsdags och då var han inne både på fb och msn flera timmar utan att skriva...


God jag blir så trøtt alltså. Førstår ærligt talat inte. Ær han inte intresserad eller vad ær det frågan om? Vi satt ju på msn 5-6 h i søndags fast han var dødstrøtt och då var det skittrevligt. Førstår mig verkligen inte på killar alltså... Skall førsøka hålla igen några dagar till. Inget initiativ på sms, msn eller liknande... Håll tummarna nu før att han hør av sig!!!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar