29 juli 2010

Harmoni - vila i själen

Lugn inombords. Så härligt. Sitter i källaren på jobbet där det finns lite internet. Hade någon sagt åt mig att jag skulle vara utan FB 3 veckor hade jag nog fått panik, men nu har det ju gått av bara farten :P Kanske är bra att jobba lite på sin abstinens tänker jag :P Harmoni helt enkelt.


4,5 vecka på min öde ö känns helt ok. Är inte speciellt stressad över att få komma hem igen även om jag inte har internet eller vänner att umgås med. Mer stressad över att skolan börjar snart igen.


Så vad gör jag på dagarna då? Hmm har jobbat en massa i vart fall. Ett pass om dan minst iaf. Blir mycket slappande i sängen där jag ligger och kollar på serier i datorn :P Läst lite. Ibland kommer man sig ut på en liten tur. Tar lite bilder, plockar lite blommor. Har fina kollegor som tar mig ut på tur också. Idag var vi iväg och plockade blåbär i 2 h. Mums sitter som bäst och funderar på vad jag ska göra med mina :D Blev så jäkla knottbiten bara. Ser väl ut som jag fått mässlingen eller nåt :P


 Lite tankar blir det också på vad jag ska göra med mina hoptjänande pengar :D Räknar att det blir drygt 50 000 tjoho. Might be som shopping ;-) När de stora problemen i livet är att fundera ut vad man ska äta och att man inte fått fler jobbpass känns problemen rätt så små.


Har förstås funderat rätt mycket mer på vad som hände med "drömkillen". Fortf inte fått svar eller fattat, men inte alla ggr man gör det heller kanske. Orkar nog inte bry mig heller. Kärleken kommer när den kommer I guess. Bara jag som är lite stressad som vanligt.

3 kommentarer:

  1. Det är bara att inse att många killar är fega och hellre låter allt rinna ut i sanden istället för att göra det enda rätta och säga som det är. Jag önskar dig all lycka att hitta kärleken!

    SvaraRadera
  2. Jo klart det finns många fega. Var bara det vi typ snackat om det och han sagt att det var så skønt med mig att jag alltid var rak och så. Att ingen av oss gillade att spela spel etc. Trodde han var mogen nog att bara sæga vad som hænt. Speciellt nær jag sedan mer eller mindre skrivit och frågat vad han sysslade med. Fegt fegt

    SvaraRadera