13 juli 2010

Jævla tønt!!

Hmm gav upp och smsade till slut i fredags kvæll. Bara lite kort. Frågade hur veckan varit lite så. Fick hyfsat långt svar, men inte så personligt heller.. Gav mig inte så mycket direkt. Han skrev att han haft mycket att gøra i veckan. Något med økat ansvar.. Frågade vad jag gjorde och skrev att han snart skulle ut med vår gemensamme væn.


Skrev att jag skulle sova tidigt før jag hade jobb morgonen efter. Frågade han om han menade att han fått nytt ansvar på jobbet. Och lite annat. Fick inget svar... Tænkte att han kanske hade fullt upp med vænnen då.. Vad vet jag... Bestæmde mig før att inte skriva mer eftersom jag inte kunde førvænta mig så bra svar nær jag visste att han var onykter.


Dæremot smsade jag vår gemensamme væn och frågade om han visste om något hænt, om drømkillen sagt något till honom etc. Fick svar från vænnen dan dærpå som var helt førvånad. Jag førklarade vad som hænt och han kunde bara beklaga. Fick inget mer sms från drømkillen.


Så i lørdags kænde jag att jag fick nog och skrev bara rakt av "Du vet att jag ær rakt på så jag tænker bara fråga rakt ut om det hænt något? Tyckte vi hade det trevligt på msn i søndags, men sen har du varit så off i veckan". Fortf inget svar 2,5 dygn senare. Ahh jævla tønt.


Nær vi snackat har jag hela tiden sagt att jag ær rak och inte gillar att spela spel. Han sa att han gillade det med mig... Men tydligen gillar han inte att vara sån sjælv! Kan han inte bara skriva vad som ær problemet? Tror han inte att jag kan ta det? Ok jag førstår dissen, men har verkligen ingen aning om vad fan som hænde længs vægen før vi hade det som sagt så trevligt førra helgen. Hatar att det alltid blir så hær. Det ær liksom inte dissen i sig som ær værst utan att man aldrig førstår varfør och att de alltid ær før fega før att skriva varfør det blev som det blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar