30 jan. 2013

Spa-weekend inbokad

Lyckats få ledigt en vecka från jobbet om 10 dagar =) Så har pratat en del med militären senaste månaderna om att försöka resa bort ihop. Problemet är bara att han inte kan få ut mer än 3 sammanhängande dagar. Jag hade lovat honom att jag skulle styra upp något och försökte hitta lämpligt resmål för en weekend, men lyckades helt enkelt inte få ihop det efter våra förutsättningar. Tanken slog mig då att göra något på hemmaplan och spa har jag aldrig varit på och det låter som något som skulle kunna bli mysigt med någon man tycker om.

Har bara sagt till honom att jag har hittat på något, att det är hemligt och att han får lägga 3000 och jag lägger minst lika mycket och ev mellanskillnad. Så får han boende, mat, resa, upplevelse för 2-3 dygn. Han gick med på detta under förutsättningen att han får komma ha ha ha! Nåja han har lovat att återgälda det =P

Så nu blir det Kivik hotell och spa 9-11e. Tror det kommer bli mysigt. God mat, tillgång till bastu/jacuzzi etc och varsin 1 h behandling. Sedan får vi se vart det leder. Vet inte själv vad jag vill med honom. Tycker om honom mycket, men vet vi har våra olikheter + avstånd samt hans överdimensionerade utrustning...

Pratat med flera om det sistnämnda och alla säger det går att lösa. Visst går det till viss del med mycket förspel, glidmedel etc, men det blir aldrig lika spontant. Hade samma problem med ett av mina ex för längesedan. Har ofta hört att jag är trång och funderade på om jag kanske utmärker mig. Frågade min kompis (kk) och han sa att jag och en tjej till av de ca 30 tjejer han haft sex med urskiljde sig tydligt på den punkten. Intressant att veta faktiskt. Så sammanfattningsvis behöver jag en svenssonkuk...

Men fram till dess ska jag ha det riktigt mysigt och gosigt med en fin kille. Skeda och kyssas kommer man långt med. Sedan är han bra på att tillfredställa mig och stundtals går det bra med själva sexet med. Så får vi se vart vi landar. Vi kommer i vart fall fortsätta vara vänner =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar