31 jan. 2013

Shopping

Gjort Malmö idag. Nere på tjänsteresa igår och ledig idag. Min vän försökte bjuda in sig själv ha hotellrumssex igår kväll men fick förklara att jag bara hade en 90-säng och mens.. Började dagen med en underbar frukost och frossade i croissanter och fluffigt surdegsbröd mm. Frukosten är verkligen det bästa med att bo på hotell :-)

Blev lite smått och gott. Framför allt fastnade jag nästan 1 h på La Leia där de säljer dyra underkläder. Underbar service som först känns lite udda när de pillar och drar för att hitta perfekt storlek. Sedan vande man sig rätt snabbt vid att en främling ordnade med BH-banden och kommenterade ens bröst =P

Jag är sådan som har svårt för att inte köpa något när man fått personlig hjälp i typ en halvtimme och provat igenom halva affären. Dessutom ville jag ju köpa något snyggt till spahelgen. Det slutade med att jag kom därifrån med två set för 2100 kr =S Tur man har bra lön och kan skämma bort sig ibland :-) Det dyraste setet var dessutom på rea 30%. Kändes som ett skämt att köpa trosor som kostat 800..





Köpte också två supersöta cardigans, en klänning, en shape/underklänning och ett par snygga halvstring. 







5 kommentarer:

  1. Haha, du framstår som den perfekta flickvännen :) Nu ser vi framemot en fullskalig weekendrapport!

    /CH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jo jag vet ;) Jag är perfekt =) Nästan iaf ;)
      Nåt speciellt du syftar på som är perfekt?
      Det kommer

      Radera
  2. Vem säger nej till välutbildade dataspelsnördar som spontanshoppar exklusiva underkläder o bokar spa-weekendar? :)

    Kan oxå sakna a-palle. Han hör liksom till din blogg. Vill minnas att jag påtalade hans frånvaro för en tid sedan o då gav han sig till känna.

    /CH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det förstås. Fast jag skulle nog säga en hel del. Men jag antar att jag inte ska kasta sten i glashus. Gissningsvis dissar jag en hel del med. Klurigt det där. Välja med omsorg utan att bli alltför kräsen.

      Ja visst gör han. Men han dyker nog upp ska vi se. Nu när jag tom riktat ett inlägg till honom ;-)

      Radera
  3. Mmm! Bra smak, det uppskattas! ;-)

    SvaraRadera