19 okt. 2009

Fan vad jag saknar honom nu

Älsklingen var här hos mig i helgen. Hade så himla mysigt. Övertalade honom att åka hem tidigt imorse istället för igår kväll. Så det blev 3 nätter ihop. Både lördag och söndag natt hade vi tända ljus, min lugna spellista och låg och gosade och sjöng tillsammans innan vi somnade. Sååå mysigt!


Utöver det har vi hunnit med massa god mat, fest både fredag och lördag, spela spel med vår gemensamme vän, söndagsbrunch, tv-spel och så en del sex förstås.


Nu går jag bara runt och drömmer mig bort och fånler och kan inte sluta tänka på honom. Kommer sniffa på kudden inatt för att känna doften av honom. Imorse och inatt var det nästan han som var blödig och inte ville åka och pratade om hur mycket han skulle sakna mig och att han ville vara här jämt. I somras var det ju jag som låg och grät för att jag inte ville åka ifrån honom.


Allt känns så jäkla perfekt när vi är ihop. Så lycklig! Snart är det ett halvår sedan vi träffades. Tiden går fort. Hoppas det går lika fort den tiden vi har ifrån varandra. Både tills nästa gång vi ses och tills han är klar med sin utbildning :P 
Åh det är så härligt när det bara bubblar inombords så fort jag ser honom. Tecken på att det är speciellt när man fortf är helt nykär när man träffats så länge?

3 kommentarer:

  1. Hej har läst lite av din blogg och det e typ något sånt ja vill ha Men jag vet inte hur folk ska hitta till mig.. är helt ny när det gäller blogga så tänkte bara fråga hur du gick till väga :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag skriver mest för att skriva av mig och för min egen skull. Jag gillar att skriva och få ur mig mina känslor och tankar när det är något som jag är glad eller ledsen över osv. Jag hoppas att det blir mer personligt då när man inte bara skriver rubriker för att locka läsare för att de som stannar verkligen gillar det man gör. Men vill man ha läsare så antar jag att en bra början annars är att läsa andra bloggar och kommentera flitigt hos andra för att väcka andras intresse. Men tror det viktigtaste är att skriva för sig själv och inte för någon annan och så småningom hittar de personer som verkligen bryr sig om just det du skriver om till din blogg. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Om man hittat rätt finns den där känslan kvar även efter många år. Men man kan få jobba för det, typ se till att genast ta upp ifall nåt känns konstigt eller så.Roligt att läsa ditt inlägg, hursomhelst! /Hasse

    SvaraRadera