13 feb. 2013

Weekendsammanfattning del 2


Fin frukost fick vi också. (Speciellt första dagen, när vi inte var de enda gästerna på hotellet =P) Sedan ner till våra behandlingar.

”Vår Lyxkur” – ca 70 min
En härligt avslappnande helkroppsmassage med varm aromaolja - därefter packas du in och får en ansiktsrengöring och mask med efterföljande ansikts- och huvudmassage.

Ingen av oss hade varit på spa innan så det såg vi fram emot. Jag blev ändå lite besviken. Ja det var skönt, men massagen var för klen och jag är ändå inte för riktigt hårda tag. Man vill ju känna att man inte kunde haft det lika bra hemma och bara gjort det på sig själv/varandra. Men skönt var det och avslappnande. Ville knappt gå upp efteråt. Medan han fick sin behandling låg jag och läste och sedan satt vi i jacuzzin en stund.

Söndag kväll åkte vi in till Simrishamn och åt middag på en kvarterskrog där. Lite mer svensson och mer mat för pengarna. Grillspett respektive plankstek. Helt ok. Vissa stunder lättade det upp lite, men kändes mer som en lite stel första dejt. Jag fortsatta anstränga mig och vi pratade om vilka dataspel han gillar osv.

Men på vägen hem kände jag bara att jag gav upp. Vad jag än gjorde så blev det inte bättre. Hade verkligen försökt lätta upp stämningen för att få en trevlig helg. Dessutom lagt ner massa tid på att hitta på något trevligt, bra hotell osv. Inte för att han var otacksam på något sätt, men kändes som han inte bjöd till och lite som att umgås med en vägg. Så det slutade med att jag bröt ihop, vilket jag lovat mig själv att inte göra, och på riktigt konfronterade honom med vad jag kände. Hade tidigare under helgen hintat och försökt fråga varför han var så tyst. Fick väl egentligen inget svar mer än att han inte höll med mig och inte känt samma sak...

Tror i ärlighetens namn att han var rädd för att ge mig förhoppningar om att det skulle bli mer mellan oss efter att jag sagt till honom att jag saknade honom och funderade över att försöka igen. Försökte förklara att jag faktiskt inte alls hade några sådana förväntningar, mer än att jag ville ha en trevlig helg och sedan fick man väl se om det hände något och ta ställning till det i så fall.
Så det slutade med att vi somnade på var sitt håll och nej det blev inte mer sex under helgen. Återigen fick jag känslan av att jag bara duger till sex och att han liksom förväntade sig att han kunde bete sig hur som helst och sedan skulle jag ligga kåt i sängen och vänta på honom... Blir äcklad av känslan. Handlar inte om förväntningar och att jag vill ha ut mer av honom, men lite komplimanger, varma ord och mys hade inte varit fel.

Morgonen efter blev det frukost och sedan åkte vi från hotellet direkt. Han körde mig tillbaka till Lund och det blev inte så mycket mer sagt. Jag bad om ursäkt för att jag skällt på honom, men höll ändå kvar vid att jag var besviken. Han sa att han inte var sur på mig etc, men ja vi får väl se hur mycket vi hörs efter detta. Jag har väl sagt att jag delvis ångrar att jag åkte, men mest för att jag är rädd att det förstörde vår vänskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar